اوضاع قمر در عقرب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر؛ وقتی بلیت‌ها در سایت‌های دست دوم فروشی حراج می‌شوند

بلیت سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر روز دوم خود را پشت سر می‌گذارد و اغلب مخاطبان از همان لحظه بلیت فروشی به شرایط فروش و سیاست‌های پشت پرده این دوره گله داشتند.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، چندی پیش که بلیت جشنوراه فیلم فجر 1396 در سینماتیکت در اختیار مردم قرار گرفت خیلی زود خبری مبنی بر فروش بلیت‌ها در سایت دیگری به گوش رسید. این خبر ابتدا تکذیب و سپس اعلام شد آن سایت بلیت ارگان‌ها را در اختیارشان قرار داده است.

 

پس از گذشت یک روز سر و صداها بالا رفت تا حدی که برخی مخاطبان صندلی‌اشان اشغال شده بود، از سوی دیگر در مشهد از فیلم «به وقت شام» توسط مخاطبان فیلمبرداری شد تا اکران ناقص بماند و این سو در تهران منیژه حکمت که بسیار به شرایط برگزاری جشنواره اعتراض داشت، خودش و عواملش سیاه پوش در نشست خبری شرکت کردند.

 

تمامی این وقایع در یکی دو روز اخیر شاید سابقه داشته باشد اما چوب حراج زدن به بلیت‌ها در سایت‌های دست دوم فروشی دیگر از آن دستاوردهای جشنواره امسال است. جشنواره‌ای که معلوم نیست چرا به جای اهالی فن بلیت‌های خود را در اختیار افرادی گذاشته که حتی حاضر به حضور در محلی برای سپاردن یا فروش آن به دیگری نیستند. تصویر مندرج در این خبر تنها یکی از فروشندگان است و با سرزدن به این سایت می‌توانید بلیت تهیه کنید. پس از تکرار چندباره مجبور به نشر چنین خبری شدیم.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر