موضوعات فراخوان جشنواره فيلم پليس اعلام شد


محورهاي پيشنهادي براي هنرمندان و سينماگران از سوي چهارمين جشنواره فيلم پليس در قالب فراخوان منتشر شد. 

به گزارش اکادمی هنر، به نقل از ستاد خبري چهارمين جشنواره فيلم پليس، در اين دوره از جشنواره موضوعاتي چون «آسيب‌شناسي رفتارهاي ناصحيح اجتماعي در جامعه امروزين ايران اسلامي»،  «اهميت تقويت باورها و ارزش‌هاي ديني و اخلاقي در جلوگيري از انواع ناهنجاري‌ها»، «تاثير تربيتي و اجتماعي خانواده و موضوعاتي چون اشتغال، تفريحات سالم در رشد فرهنگي جوانان و نوجوانان» در نظر گرفته شده است.

از ديگر موضوعات اين فراخوان مي‌توان به «نقش پليس در شناسايي و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و آگاهي رساني به جامعه» و «چگونگي پيشگيري از ابتلا به آسيب‌هاي اجتماعي با تكيه بر نظرات علمي و پژوهشي و ارائه راهكارهاي رفتاري مطلوب» اشاره كرد.

همچنين اين دوره از جشنواره در بخش‌هاي فيلم‌ سينمايي، بلند ويدئويي، كوتاه داستاني، كوتاه و بلند مستند و فيلمنامه بلند برگزار مي‌شود.

جشنواره چهارم با رويكرد «پليس، سينما، پيشگيري اجتماعي» توسط معاونت اجتماعي نيروي انتظامي برگزار خواهد شد.

اطلاعات بيشتر و فرم فراخوان اين دوره از جشنواره در سايت policefilm.ir  قابل مشاهده است، علاقمندان علاوه بر دريافت فرم از طريق سايت، مي‌توانند به دبيرخانه جشنواره واقع در خيابان شهيد احمد قصير، كوچه شهيد حسن مقدس، پلاك 28، طبقه اول،‌واحد چهار مراجعه كنند. همچنين فرم فراخوان در روزنامه‌هاي كثيرالانتشار چون جام جم منتشر رسيده است.

چهارمين جشنواره فيلم پليس با دبيري «علس سلطاني» 11 تا 14 تير ماه در تهران برگزار مي‌شود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر