نشست مشترک هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه با مدیران جشنواره فیلم پلیس


طي نشستي ميان مسئولان برگزاري جشنواره فيلم پليس و اعضاي هيات مديره انجمن فيلم كوتاه خانه سينما تاكيد شد تا تفاهم‌نامه همكاري ميان اين انجمن و جشنواره فيلم منعقد شود.

به گزارش آکادمی هنر به نقل از ستاد خبري چهارمين جشنواره فيلم پليس، نشست مديران جشنواره فيلم پليس و اعضاي هيات مديره انجمن فيلم كوتاه خانه سينما به منظور تبادل نظر و دست‌یابی به توسعه روابط فی ما بین برگزار شد.

در اين نشست علي سلطانی «دبير جشنواره فيلم پليس»، سعید الهی «قائم مقام اجرايي جشنواره» و بیژن میرباقری، علی اعلایی، نیما عباسپور و مریم فخیمی اعضاي هيات مديره انجمن فيلم كوتاه خانه سينما به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

علی سلطانی در این نشست با ابراز خرسندی از تشکیل چنین جلساتی با انجمن‌های صنفی سینما در بخش‌هاي مختلف گفت: نیروی انتظامی تلاش می‌کند با برگزاری جشنواره فیلم فضای تعامل با سینماگران کشور را افزایش داده و از این مسیر نسبت به جلب مشارکت هنرمندان در ارائه آثار تصویری مطلوب به جشنواره گام بردارد.

وی افزود: رویکرد پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی حاوی نکات و سوژه‌های بسیار زیادی برای فعالان عرصه فیلم کوتاه است تا فيلم‌سازان بتوانند با تولید آثار ارزشمند، ناجا را در پیدایش امنیت پایدار اجتماعی یاری بخشند.

در ادامه اين نشست بیژن میرباقری كارگردان و عضو هیئت مدیره انجمن فیلم کوتاه با اشاره به تمایل هنرمندان مرتبط با این انجمن براي گسترش فضای مشترک با نهادهايي چون ناجا خاطرنشان كرد: انجمن فیلم کوتاه با تکیه بر ارتباطات مستمر خود با فیلمسازان قادر است با برگزاری نشست‌های تخصصی اهداف اجتماعی ناجا را برای هنرمندان تشریح كند تا دیدگاه‌ها و نظرات هرچه بیشتر به هم نزدیک شود.

وی افزود: این بستر فرصتی را پدید مي‌آورد تا سینماگران فیلم کوتاه در سراسر کشور علاوه بر افزایش کمی و كيفي آثار و تولیدات خود، پرداختن به مسائل اجتماعی و ارائه راهکارهای مفید به متولیان امر را جدی‌تر پیگیری كنند.

همچنين سعید الهی «قائم مقام اجرایی جشنواره» نیز در پایان جلسه خواستار انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان انجمن فیلم کوتاه و ستاد برگزاری چهارمین جشنواره پلیس شد تا از این طریق پیشنهادات مصوب در قالب اجرایی تدوین و ارائه گردد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر