داوود رشیدی: جشنواره فیلم کیش انعکاس گسترده بین المللی خواهد داشت


جشنواره بین المللی فیلم کیش به دلیل گستردگی و اهمیت آن با توجه به شرایط عمومی جامعه و منطقه انعکاس وسیعی پیدا می کند.

به گزارش پایگاه پژوهشی، تحلیلی، خبری و آموزشی آکادمی هنر، داوود رشیدی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران درگفتگویی با روابط عمومی جشنواره کیش با بیان این مطلب افزود: جشنواره ازجشن می­آید و نوعی نشاط و پویایی را در دل خود دارد و قطعا، جشن های مختلف و هدفمند خیلی خوب و موثر است.

رشیدی با اشاره به لزوم توجه به موضوع خلیج فارس درحوزه فیلمسازی تاکید کرد: دراین زمینه ضروری است فیلمسازان دست به تولید کارهای خوب بزنند ولی اگر بخواهند فیلم بسازند در مورد خلیج فارس، داستان ها باید مرتبط با آن باشد، چون خیلی از نظر بودجه هزینه­های هنگفتی می خواهد و قطعا تهیه کننده مستقل کمتراستقبال می کند و دولت و معاونت سینمایی و مثلا فارابی باید کمک کنند به ساخت این نوع فیلمها، ضمن اینکه باید این آثار هدفمند هم باشند، نه اینکه بیایند جایی را با فیلم معرفی کنند و فقط لوکیشن صرف نباشد.

رشیدی ضمن تاکید بر تقویت مناسبات فرهنگی و مشترکات آئینی ملل مختلف یادآور شد: هر چقدر ملت ها و دولت ها به هم نزدیک شوند مخصوصا ملت­ها، آداب و سنن و فرهنگ ها به هم نزدیک می شوند . آداب و معاشرت و مناظرتوریستی یکدیگر را بهتر بشناسند، طبیعی است به نزدیکی دیدگاه ها و علایق ملل کمک می کنند.

شایان ذکراست جشنواره بین المللی فیلم کیش از 4 تا 8 اردیبهشت در کیش برگزار می شود.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر