معتمدي با «آلزايمر» به جشنواره فيلم پليس مي‌آيد


سعيد سعدي، تهيه‌كننده فيلم «آلزايمر» با پر كردن فراخوان چهارمين جشنواره فيلم پليس آمادگي خود را براي حضور در جشنواره اعلام كرد. 

به گزارش آکادمی هنر، «آلزايمر» جديدترين ساخته احمدرضا معتمدي است كه در بيست‌ونهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر به نمايش درآمد. اين فيلم در جشنواره فجر كانديداي دريافت چند جايزه از جمله بهترين بازيگري زن، چهره‌پردازي شد و توانست جوايزي از جمله جايزه بخش «تجلي اراده ملي» را به دست آورد.

فيلم آلزايمر به كارگرداني احمدرضا معتمدي و تهيه‌كنندگي سعيد سعدي و بازي مهدی هاشمی، مهتاب کرامتی، مهران احمدی،حمید ابراهیمی، هدی ناصح و صوفیا دژاکام در چهارمين جشنواره فيلم پليس حضور مي‌يابد.

«آلزايمر» ماجراي زنی است که همسر خود را درتصادف از دست داده و هر سال برای یافتن او در روزنامه آگهی می دهد و از سوي ديگر مرد بر اثر تصادف دچار آلزايمر شده و اين فراموشي مشكلاتي را براي مرد به همراه دارد كه پليس را هم درگير خود مي‌كند....

«احمدرضا معتمدی» پیش از این فيلم‌هايي چون هبوط، زشت و زیبا، دیوانه‌ای از قفس پرید و قاعده بازی را كارگردانی كرده است.

آخرين مهلت براي ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره فيلم پليس 20 ارديبهشت است. جشنواره چهارم فيلم پليس به همت معاونت اجتماعي ناجا و با رويكرد «پليس، سينما، پيشگيري اجتماعي» برگزار خواهد شد.

چهارمين جشنواره فيلم پليس با دبيري علي سلطاني 11 تا 14 تير ماه در تهران برگزار مي‌شود.

 

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر