اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

"بیداری رویاها" در فرهنگسرای هنر نقد می شود

  

جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی بیداری رویاها به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر و تهیه کنندگی علی آشتیانی پور یکشنبه 30 خرداد در فرهنگسرای هنر برگزار می شود.

  

 

  

باشگاه فیلم تهران در یکصد و پنجاه و دومین نشست خود فیلم بیداری رویاها ساخته محمد علی باشه‌آهنگر را پس از نمایش، نقد و بررسی می‌کند.

 

بنابراین گزارش،بیداری رویاها روایت‌گر فضایی متاثر از روابط اجتماعی ناشی از جنگ است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است پس از اعلام خبر اسارت و شهادت "ایوب"، "رخشانه" (هنگامه قاضیانی)، همسرش، به خاطر فرزند دو ساله‌اش رضایت می‌دهد تا با برادر "ایوب»، "داوود" (امین حیایی) ازدواج کند.

امین حیایی، هنگامه قاضیانی، امیر حسین آرمان، رز رضوی، حمید فرخ‌نژاد و سارا خوئینی‌ها، اسماعیل خلج، حمیدرضا آذرنگ و حبیب دهقان‌نسب بازیگران فیلم سینمایی "بیداری رویاها" هستند.

بنابراین گزارش، این نشست با حضور محمد علی باشه‌آهنگر (کارگردان)،علی آشتیانی‌پور (تهیه کننده)، محمد رضا گوهری (فیلمنامه‌نویس) و رضا درستکار (مجری و منتقد)، 30 خرداد ساعت 18 در آمفی تئاتر فرهنگسرای هنر برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس: خیابان شریعتی، خیابان جلفا، فرهنگسرای هنر مراجعه و یا با شماره تلفن:20-2287281 تماس حاصل کنند.

 

منبع: خبرگزاری سینمای ایران

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما