هنوز قسمت اول اکران نشده، سازندگان سلام بمبئی قسمت دوم را می‌سازند

سلام بمبئی


سازندگان سلام بمبئی که با سر و صدای زیاد به عنوان اولین محصول مشترک سینمای ایران و هند معرفی شد، سراغ قسمت دوم آن رفته‌اند.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، «سلام بمبئی ۲» نیز به کارگردانی قربان محمدپور به تهیه کنندگی کمپانی «پوچا فیلم» جلوی دوربین خواهد رفت. این فیلم دومین محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود هندوستان به دو زبان فارسی و انگلیسی است. این فیلم نیز مانند قسمت اول، تنها دو بازیگر مرد ایرانی دارد و دیگر بازیگران آن از سینمای بالیوود انتخاب می شوند. کارگردان «سلام بمبئی ۲» قرار است ما آینده با آیشواریا رای بازیگر هندی ملاقات کند و درباره حضور این بازیگر در این پروژه سینمایی گفت‌وگو کند.

 

 

«سلام بمبئی» پس از ماه محرم اکران خواهد شد که داستان این قسمت با قسمت دوم هیچ مشابهتی ندارد و دلیل این نام گذاری مشخص نیست. «سلام بمبئی ۲» داستان یکی از بچه های ابلیس است که نمی خواهد راه پدرش را ادامه دهد و خداوند برای پذیرفتن توبه این دختر شیطان، شرط می گذارد تا به زمین بیاید و به یک انسان بی گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می شود تا به دنبال یک آدم بی گناه بگردد.

این فیلم توسط حسن پویا در ماه های بهمن و اسفند در ایران، هند و احتمالا در لندن فیلمبرداری خواهد شد. واشو بگنانی تهیه کننده این پروژه سینمایی در نظر دارد تا سی درصد فیلم در لندن فیلمبرداری شود، چراکه دولت انگلستان به فیلم هایی که در لندن فیلمبرداری شود ۲۰ درصد از هزینه ساخت را می دهد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر