عذرخواهی ابراهیم حاتمی کیا تیتر اصلی گاردین انگلیس شد

داعش در پردیس کوروش

ابراهیم حاتمی‌ کیا، فیلم ساز ایرانی برای تبلیغات عجیب فیلم «به وقت شام» در پردیس سینمایی کوروش، از مردم عذرخواهی کرد که این حرکت عجیب تبلیغاتی و عذرخواهی حاتمی کیا به تیتر اصلی بخش فرهنگی سایت گاردین تبدیل شد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، روز گذشته اتفاق عجیبی در پردیس سینمایی کوروش در راستای تبلیغات فیلم به وقت شام رخ داد. تبلیغات تازه‌ترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا با حضور بازیگر نقش داعشی به همراه یک اسب و چند شخص مسلح انجام شد. اتفاقی که موجب ترس بسیاری از حاضران شد و بازخوردها گسترده‌ای هم به دنبال خود داشت. در همین راه گویا بازیگران جوگیر شده و برای نشان دادن نقش¬شان به بهم ریختگی فضای مرکز خرید اقدام کردند. حال ابراهیم حاتمی‌کیا در مقام کارگردان فیلم، با انتشار متنی از مردم عذرخواهی کرد. او در این متن نوشت:

 

«بچه‌های گروه تبلیغاتی فیلم «به وقت شام»، من شاهد زحمات مومنانه و شبانه‌روزی شما در این چند ماه بودم؛ ولی این نمایش کورش در شان «به وقت شام» نبود. خستگی دو ماه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند. من تصورم آن بود که قرار است کسی به شکل ریش قرمز در فضای بیرونی کورش بایستد و مردم با او عکس بیاندازند. نه اسبی و نه جمعی و نه فریادی، آن هم داخل مجتمع در مخیله‌ام نبود و من بی‌خبر بودم. عزیزانِ آزرده‌خاطر در مجتمع کوروش، اعم از مردم و کسبه‌ی محترم، اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد، بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید».

 

داعش به وقت شام

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر