ساشا بارون کوهن در فیلم جدید تام هوپر

 

تام هوپر، کارگردان مطرح فیلم موزیکال بینوایان Les Misérables، قرار است به زودی ساخت فیلم جدید خود را با موضوع زندگی فردی مرکوریFreddie Mercury، ترانه‌سرا و خواننده گروه کوئین، آغاز کند.

ساشا بارون کوهن

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، ساشا بارون کوهن، بازیگر جنجال‌برانگیز فیلم بورات Borat نیز در حال انجام مذاکره برای بازی در این فیلم در نقش فردی مرکوری است. گراهام کینگ یکی از تهیه کنندگان این فیلم می‌گوید کوهن قرار است قطعه‌هایی از آهنگ های گروه کوئین را در این فیلم بخواند.

 

 

نویسنده این کار پیتر مورگان است و رابرت دنیرو، بازیگر برنده اسکار هالیوود نیز قرارداد بازی در این فیلم را امضاء کرده است . جین راسنتال، گراهام کینگ و تیم هیدینگتون نیز از دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون بازی‌اشان در فیلم تام هوپر قطعی شده است. پیش از این قرار بود فیلم زندگینامهمرکوری سال 2011 کلید بخورد، ولی به دلیل برخی مشکلات که در قراردادها به وجود آمد این پروژه تا زمان حال به تاخیر افتاد.

بر اساس این گزارش، این فیلم از طرف شرکت فیلمسازی   GKگرهام کینگ و تیم هدینگتون حمایت مالی می‌شود و تهیه‌کنندگی این پروژه سینمایی را خودِ تام هوپر به عهده دارد. این فیلم قرار است اوایل سال 2014 به نمایش درآید.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر