پل دبلیو اس ‌آندرسن کارگردانی قسمت ششم رزیدنت اویل را بر عهده گرفت

پل‌ دبلیو اس ‌اندرسن فیلم‌ساز ایرلندی تبار سینما تایید کرد که کارگردانی قسمت ششم مجموعه فیلم اکشن دلهره‌آور و علمی تخیلی رزیدنت اویل   resident evilرا به عهده گرفته است.

 

پل دبلیو اس اندرسون میلا یوویچ

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، شنیده‌ها حاکی از آن است که رزیدنت اویل 6 آخرین قسمت این مجموعه فیلم خواهد بود. کار تولید فیلم رزیدنت اویل 6 اوایل فصل پاییز امسال شروع می‌شود و میلا یوویچ برای ششمین بار در نقش اصلی آن بازی می‌کند. وی در این قسمت از این فیلم، دوباره در نقش کاراکتر آلیس ظاهر خواهد شد. او یک مبارز همه فن حریف است، که با کاراکترهای منفی فیلم که دشمن سرسخت وی هستند، مبارزه و مقابله می‌کند.

مسئولان شرکت سونی هنوز خط اصلی قصه رزیدنت اویل 6 را در اختیار رسانه‌های گروهی نگذاشته‌اند و ظاهرا قصد انجام چنین کاری را هم ندارند. پل دبلیو اس آندرسن این روزها مشغول نوشتن بخش پایانی فیلم‌نامه ششمین قسمت این مجموعه فیلم اکشن ماجراجویانه و علمی-تخیلی است. از سال 2002 که اولین قسمت فیلم به به روی پرده رفت تا به امروز، وی نویسنده فیلم‌نامه تمام قسمت‌های این مجموعه فیلم بوده است. آندرسن ماه سپتامبر سال گذشته در گفت‌وگویی با خبرنگاران، احتمال داد ششمین قسمت رزیدنت اویل نقطه پایانی بر ماجراجویی‌های کاراکتر آلیس باشد. او در آن زمان گفت: احساس می‌کنم این کاراکتر به اندازه کافی ماجراجویی هیجان‌انگیز داشته و دیگر کاری نمانده که او آن را انجام نداده باشد .به همین دلیل وقت بازنشستی و استراحت او فرار سیده است. امیدوارم بتوانیم پایان با شکوهی را برای او و این مجموعه فیلم فراهم کنیم.

گفته می‌شود جلوه‌های ویژه این قسمت از این فیلم، بهترین و بزرگترین جلوه‌های ویژه کل قسمت‌های مجموعه فیلم رزیدنت اویلخواهد بود.

تا به امروز، هیچ یک از دیگر بازیگران ششمین قسمت رزیدنت اویل به غیر از میلا یوویچ انتخاب نشده‌اند. قرار است نام بقیه بازیگران فیلم، تا دو ماه دیگر اعلام شود.

شرکت سونی تهیه‌کننده این مجموعه فیلم موفق سینمایی، تاریخ دوازدهم سپتامبر سال 2014 را به عنوان زمان نمایش عمومی آن انتخاب کرده است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر