مورگان فریمن و جانی دپ در کنار یکدیگر در Transcendence

 

مورگان فریمن و جانی دپ

مورگان فریمن بازیگر سیاه پوست سینما هم به جمع بازیگران درام پر رمز و راز برتری Transcendenceپیوست. او در این فیلم ماجراجویانه، نقش مقابل جانی دپ را بازی خواهد کرد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، والی پفیستر کارگردان فیلم می‌گوید یکی از دلایل اصلی انتخاب فریمن، آرامش نهفته در صدای اوست که در خدمت قصه فیلم قرار می‌گیرد. این فیلم، اولین ساخته سینمایی پفیستر در مقام کارگردان است. تماشاگران سینما وی را به خاطر مدیریت فیلم‌برداری چند فیلم مهم سال‌های اخیر از جمله مانی‌بال ، سرآغاز، سه‌گانه بتمنی کریستوفر نولان و شغل ایتالیایی می‌شناسند.

نویسندگی این فیلم را جک پاگلن بر عهده دارد. تهیه کنندگان فیلم از فاش کردن اطلاعات درباره داستان فیلم و جزئیات آن و حتی نقش مورگان فریمن امتناع کردند اما بنا به گزارشات غیر قابل تایید داستان آن درباره دو دانشمند برجسته دنیای کامپیوتر است که در حال کار کردن بر روی یک طرح بزرگ و مهم تکنولوژی هستند این در حالی است که یک سازمان ضدتکنولوژی بر علیه این دو دانشمند فعالیت می‌کند تا مانع از اجرایی شدن طرح آن‌ها شود.

بر اساس طرح این دو دانشمند، دنیای جدیدی  خلق خواهد شد که کامپیوترها می‌توانند صاحب توانایی‌هایی مغز آدم‌ها شوند و همان کارهایی را انجام دهند که آدم‌ها انجام می‌دهند.

تهیه‌کنندگان فیلم برتری این قصه را تأیید نکرده‌اند و در رابطه با انتشار آن سکوت کرده‌اند.

فیلم‌برداری این فیلم ماه آینده در شهر لس آنجلس شروع خواهد شد .شرکت مستقل فیلم‌سازی آلکون اینترتینمنت، تهیه‌کننده این فیلم و کریستوفر نولان مدیر تولید و مشاور کارگردان آن خواهد بود.

این فیلم برای نمایش عمومی در اوایل فصل تابستان سال 2014 آماده خواهد شد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر