کناره گرفتن رابرت داونی جونیور از نقش مرد آهنی

 

فیلم مرد آهنی 3

رابرت داونی جونیور می‌گوید از بازی در نقش مرد آهنی iron man خسته شده و می‌خواهد خود را بازنشسته کند و بازی در این نقش را به دست بازیگر دیگری بسپارد.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، اظهارات تازه این بازیگر 48 ساله باعث تعجب و شگفتی دست‌اندرکاران سینمایی و رسانه‌های گروهی شده است. رابرت داونی جونیور اعلام کرد به احتمال زیاد زمانی که 50 ساله شد، بازی در نقش تونی استارک صنعت‌گر میلیاردر قصه مجموعه فیلم مرد آهنی را رها خواهد کرد.

 

رابرت داونی جونیور می‌گوید: «سن من در حال بالا رفتن است و دیگر توانایی حضور در چنین نقش اکشن و پر تلاشی را ندارم. نمی‌خواهم مدام به خودم ضربه بزنم و مجروح شوم. زخم‌هایی که سر صحنه فیلم‌برداری قسمت سوم مرد آهنی برداشتم، به من خاطرنشان می‌کند که باید فکری اساسی در این رابطه بکنم. به طور کلی قصد دارم نقش‌ها و فیلم‌های ابرقهرمانانه را کنار بگذارم و در فیلم‌هایی بازی کنم که خطر کمتری برایم ایجاد می‌کند».

وی ادامه داد: «قصه یک فیلم کمیک استریپی ابرقهرمانانه را چطور می‌توان کش داد و قسمت‌های تازه‌ای را تولید کرد و امیدوار بود که مردم عادی و طرفداران آن، هم‌چنان از این فیلم‌ها استقبال بالایی کنند. چند تا کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس خوب داریم که بتوانند برای قسمت های جدید این مجموعه فیلم، قصه‌های خوبی خلق کنند. این کار باید یک جایی به پایان مطلوب خود برسد».

این بازیگر در شرایطی درباره بازنشستگی خود صحبت می‌کند که قرار است در قسمت دوم اکشن کمیک استریپی آونجرز avengers هم نقش تونی استارک یا همان مرد آهنی را بازی کند. این فیلم تابستان سال 2015 اکران عمومی خواهد شد.

برخی از تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند صحبت جدید رابرت داونی جونیور مبنی بر کنار گذاشتن کاراکتر تونی استارک، یک جور تبلیغات برای اکران عمومی مرد آهنی3 است و این بازیگر، از بازی و همکاری با این پروژه کناره نخواهد گرفت

سومین قسمت مجموعه فیلم مرد آهنی به کارگردانی شین بلک برای سوم ماه می 2013 به روی پرده سینماهای آمریکایی شمالی می‌رود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر