وودی آلن فیلم جدیدش را می سازد

 

 

وودی آلنوودی آلن کارگردان مستقل سینمای آمریکا سرگرم پیش تولید فیلم جدیدش است، البته هنوز اسمی برای این فیلم که نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را خود او، انجام می دهد، انتخاب نکرده است.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، وودی آلن کمدین، بازیگر، کارگردان، نویسنده و موسیقیدان امریکایی است که تا کنون در مجموع برندۀ چهار اسکار - یک اسکار بهترین کارگردانی و سه اسکار بهترین فیلمنامه اورژینال- شده است. 


 اما استون یکی از پرکارترین هنرپیشه های زن هالیوود، در حال گفتگو برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم وودی آلن است. گفته می شود احتمالاً استون عضوی از گروه بزرگ بازیگران این فیلم خواهد بود که تولید آن تابستان امسال در اسپانیا آغاز می شود. 

استون علاوه بر این فیلم، همزمان برای بازی در چند پروژه مانند پرنده باز اثر آلخاندرو گونزالس و فیلم جدید و بدون اسم کامرون کرو با بازی بردلی کوپر و راشل مک آدامز انتخاب شده است. وی اولین بار استعداد خود را با بازی در فیلم کمدی سوپربد محصول 2007 نشان داد. از فیلم های او می توان به خدمتکاران، مرد عنکبوتی شگفت انگیز، ایزی ای و سرزمین زامبی ها اشاره کرد.

جزئیات مربوط به داستان این فیلم هنوز منتشر نشده و آلن هم‌اکنون در حال تکمیل بازیگران فیلم خود است تا بتواند فیلمبرداری آن را آغاز کند.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر