رینولدز به کمک سینگ فارغ از خود می‌شود

 

رایان رینولدز

تهیه‌کننده افسانه علمی-تخیلی فارغ از خود selfless رایان رینولدز را به عنوان بازیگر نقش اصلی خود انتخاب کرده است. تارسم سینگ قرار است این فیلم را کارگردانی کند.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، تهیه کنندگان فارغ از خود در شرکت سونی اعلام کرده‌اند در حال انجام مذاکرات نهایی با این دو هنرمند هستند و به زودی قرارداد همکاری با آن‌ها را امضا می‌کنند.

 

 قصه فیلم زندگی مردی سن و سال‌دار ومرفه را به نمایش می‌گذارد که به دلیل بیماری سرطان در حال مردن است. او برای زنده ماندن قبول می‌کند تحت یک سری آزمایش‌های سخت قرار گیرد. خیلی زود به او گفته می‌شود با پیشرفت علم و تکنولوژی، امکان جابجایی روح او به بدن یک جوان وجود دارد و مرد پیر، درخواست انجام این آزمایش را می‌کند.اما زمانی که پیرمرد پس از انجام این عمل موفقیت‌آمیز از بیهوشی درمی‌آید، متوجه می‌شود همه چیز به همان صورتی نیست که قرار بود باشد. در عین حال، سازمان مخفی که در پشت انجام این عمل جراحی قرار دارد، درصدد کشتن این مرد است تا راز مربوط به انجام موفقیت‌آمیز این عمل، همچنان محرمانه باقی بماند.

 فیلم‌نامه این درام دلهره‌آور علمی تخیلی را فیلم‌سازان اسپانیایی تبار سینما آلکس و دیوید پاستور -کارگردانان فیلم پرفروش کاریرز- نوشته‌اند.

تارسم سینگ فیلم‌ساز هندی تبار سینما قبل از این فیلم‌ها آینه آینه، سقوط، سلول و فناناپذیران را ساخته، آن‌ها هم حال و هوایی سورئالیستی و فراواقعی داشته‌اند.

رایان رینولدز هم اکنون به عنوان صداپیشه انیمیشن کامپیوتری پرفروش خانواده کرودها را روی پرده سینماهای کشورهای مختلف جهان دارد.

 او که فیلم‌های موفق خانه امن، فانوس سبز و پیشنهاد ازدواج را در کارنامه سینمایی خود دارد، تابستان امسال اکشن علمی تخیلی آْر آی پی دی را به روی پرده سینماها می‌فرستد.

جالب این که قصه این فیلم و فارغ‌ از خود شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. در فیلم آر آی پی دی، رینولدز در نقش افسر پلیس بازی می‌کند که در یک مأموریت کشته می‌شود. به زودی وی با یک آزمایش علمی، دوباره زنده شده و به جمع گروه مخفی پلیس‌های جاویدان می‌پیوندد تا از قاتلان خود انتقام بگیرد.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم‌برداری فارغ از خود تعیین نشده است. گفته می‌شود این فیلم با هزینه تولید 80میلیون دلاری جلوی دوربین خواهد رفت.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر