فیلم سینمایی بی‌مصرف‌ها 3 ستاره باران شد

فیلم The Expendables 3

فیلم اکشن بی‌مصرف‌ها The Expendables 3 که با اکران هر قسمت سر و صدا های زیادی رو برپا می کند با فروش بیش از ۳۰۰ میلیون دلار ، قسمت سومی هم خواهد داشت.
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، با لیستی که کمپانی سازنده این فیلم اکشن برای قسمت سوم اعلام کرده قراراست بازیگرانی از جمله آرنولد شوارتزینگر، سیلوستر استالونه، وسلی اسنیپز، نیکولاس کیج و میلا جووویچ در این فیلم ایفای نقش کنند.

آرنولد بازی در نقش ترنچ در این فیلم را تایید کرد و کمپانی سازنده این فیلم اعلام کرد که اگر از نظر مالی با مل گیبسون به توافق برسند او نیز به جمع ستاره های فیلم بی‌مصرف های 3 نیز خواهد پیوست.
جکی چان نیز اعلام کرد که برای بازی در قسمت دوم نیز از او خواسته شده بود تا به تیم اضافه شود اما بدلیل مشغول بودن برای آخرین فیلمش به نام CZ12 زودیاک چینی نتونست تا این درخواست را قبول کند اما قسمت سوم را از دست نخواهد داد .
کارگردانی این فیلم را پاتریک هاگز بر عهده دارد و سیلوستر استالونه و دیو چالهام نیز نگارش فیلمنامه این فیلم را انجام خواهند داد.
فیلم بی‌مصرف‌ها 3 که در ژانر اکشن ماجراجویانه تولید می‌شود توسط کپانی لیونزگیت تهیه خواهد شد و در تاریخ 15 آگست 2014 آماده اکران عمومی بر روی پرده سینماهای جهان خواهد بود.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر