قصه زندگی استفن هاوکینز با بازی ادی ردماین در راه سینما

 

 

 

فیلم The Theory of Everything

قصه زندگی پروفسور استفن هاوکینز به نام تئوری همه چیز The Theory of Everything تبدیل به یک فیلم سینمایی می‌شود. این درام اجتماعی شرح‌حال گونه توسط شرکت مستقل فیلمسازی اریک فلنر تهیه می‌شود.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، ادی ردماین بازیگر جوان سینما در این فیلم در نقش پروفسور هاوکینز بازی خواهد کرد. قصه فیلم درباره این چهره سرشناس علمی کشور انگلستان است که تعدادی از تئوری‌های مهم و بحث‌انگیز را در دوران کار و فعالیت خود مطرح کرد.

بخش مهمی از قصه تئوری همه چیز به زندگی خانوادگی استفن‌ هاوکینز می‌پردازد و موضوع بیماری لاعلاج وی را به نمایش می‌گذارد.
این فیلم را جیمز مارش کارگردانی می‌کند وکلید فیلم‌برداری تئوری همه چیز برای اوایل فصل پاییز زده می‌شود.شهر لندن و حومه آن، لوکیشن‌های اصلی این فیلم هستند.
 ادی ردماین که نقش پروفسور هاوکینز را در این فیلم بازی می‌کند، پس از نمایش عمومی درام موزیکال و اسکاری بینوایان مورد توجه فیلم‌سازان قرار گرفته است.
 این بازیگر انگلیسی تبار در قصه نسخه جدید این درام تاریخی که براساس قصه کلاسیک ویکتور هوگو ساخته شد در نقش موریس جوان انقلابی شهر پاریس ظاهر شد.
 وی مجموعه موفق تاریخی تلویزیونی ستون های زمین و درام شرح‌حال گونه هفته من با مریلین را نیز در کارنامه سینمایی خود دارد.
ادی ردماین هم اکنون مشغول بازی در ژوپیتر صعود کننده است. این فیلم که برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال 2014 آماده می‌شود، حال و هوایی علمی تخیلی دارد و وی در آن با چانینگ تاتوم هم بازی است.
ردماین قرار است قبل از شروع فیلم‌برداری تئوری همه چیز، تعدادی از کتاب‌هایی را که درباره پروفسور هاوکینز نوشته مطالعه کند تا به روح شخصیت او نزدیکتر شود.
این بازیگر در گفت‌وگویی بازی در نقش یک آدم واقعی را کاری سخت و غیرقابل پیش‌بینی ارزیابی کرده است.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر