ناتالی پورتمن با شهامت من می‌آید

 

فیلم dare me

مایکل ساکسی که سال قبل درام خانوادگی قول را با موفقیت روی پرده سینماها داشت، برای کارگردانی شهامت من dare me انتخاب شده است.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، کتاب مگان ابوت سال گذشته میلادی روی پیش‌خوان کتاب فروشی ها رفت و خیلی زود مورد توجه منتقدان ادبی و اهل کتاب قرار گرفت و وارد فهرست جدول کتاب های موفق شد.


اهالی سینما از قصه این کتاب به عنوان چیزی یاد می‌کنند که در میانه قصه فیلم‌نامه دو فیلم معروف و پرفروش باشگاه مشت‌زنی و هیترها قرار دارد.
این قصه درباره ادی هانلون دوست صمیمی بت کسیدی است. آنها در سال آخر دبیرستان تحصیل می‌کنند و بسیاری از کارهایشان را به صورت مشترک انجام می‌دهند.
یک مسابقه بزرگ دبیرستانی، دوستی و رفاقت چند ساله آنها را به چالش می‌کشد و با ورود یک مربی تازه به دبیرستان، اوضاع شکل دیگری به خود می‌گیرد.
کولت فرنچ مربی ورزشی جدید مدرسه، آدمی خاص است و تاثیر زیادی بر روی ادمی ،بت و بقیه دانش‌آموزان می‌گذارد. در عین حال، این بچه‌ها هم وارد دنیای کولت شده و تغییراتی در زندگی او ایجاد می‌کنند.
کلید فیلم‌برداری شهامت من اوایل فصل پائیز در شهر واشنگتن زده می‌شود. هزینه تولید این درام اجتماعی مستقل حدود 30 میلیون دلار است. منتقدان سینمایی عقیده دارند فیلم در سال آینده میلادی، یکی از امیدهای اصلی مراسم جوایز اسکار خواهد شد و در رشته‌های کارگردانی، فیلم‌نامه اقتباسی و بازیگر زن نامزد دریافت جایزه اسکار می شود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر