مرگی تراژیک برای ستاره مجموعه «سریع و آتشین»

 پل واکر

پل واکر بازیگر سینمای آمریکا در یک حادثه رانندگی از دنیا رفت.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، پل واکر به همراه یکی از دوستان‌اش در بازگشت از یک مراسم خیریه که برای کمک به بازماندگان  توفان هایان در فیلیپین، در والنسیا در کالیفرنیا در حالی که سوار بر یک پورشه قرمز بودند، با تیر چراغ برق برخود و در آتش‌سوزی خودرو هر دو کشته شدند.

 

 

مقامات می‌گویند ساعت 15:30 در محل وقوع حادثه در «رای کانیون لوپ» حاضر و با اتوموبیلی مواجه شدند که در آتش می‌سوخت. کلانتری گفت اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی هویت قربانیان و علت مرگ را تعیین خواهد کرد.

 

تصادف پل واکر

واکر که متولد سپتامبر 1973 در گلندیل در کالیفرنیا بود، کار در حرفه نمایش را با حضور در فیلم‌های تبلیغاتی و مجموعه‌های تلویزیونی مانند «Charles in Charge»، رئیس چه کسی است و جوان و بی‌قرار آغاز کرد. او اواخر دهه 1990 با بازی در فیلم‌هایی چون پلزنت‌ویل (1998) و  Varsity Blues تولید 1999 بر سر زبان‌ها افتاد و با اولین سریع و آتشین (2001) به شهرت فراوان دست پیدا کرد. واکر در شش قسمت این مجموعه نقش‌آفرینی‌های به یاد ماندنی داشته و در حالی که در حال ایفای نقش در قسمت هفتم بود بازی‌اش نیمه‌تمام باقی ماند. شباهت مرگ‌اش با مجموعه سریع و آتشین آن‌هم پس از یک حرکت انسان‌دوستانه بسیار تراژیک است. با این وجود سرنوشت این مجموعه در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر