فیلمنامه لورفته‌ تارانتینو روی صحنه خوانده می‌شود

 

 

 

کوئنتین تارانتینو

فیلمنامه هشت نفرت انگیز پس از لو رفتن و کنار نهاده شدن از سوی تارانتینو، فیلمنامه‌خوانی می‌شود.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، این جلسه با همکاری «فیلم ایندیپندنت» 24 اپریل (چهارم اردیبهشت) در «بینگ تیه‌تر» موزه هنر لس آنجلس برگزار می‌شود.

 

جاش ولش رئیس فیلم ایندیپندنت گفت: «از اینکه کوئنتین اولین جلسه فیلمنامه‌خوانی فیلمنامه‌اش را با همکاری فیلم ایندیپندنت برگزار می‌کند، هیجان‌زده هستیم.»

 

تارانتینو این برنامه را کارگردانی خواهد کرد. هنوز نام هیچ‌یک از اجراکنندگان برنامه اعلام نشده است. قیمت بلیت‌ جلسه فیلمنامه‌خوانی «هشت نفرت‌انگیز» 200 دلار است. این جلسه ضبط نمی‌شود.  

 

داستان فیلمنامه 146 صفحه‌ای تارانتینو از جایی آغاز می‌شود که بوران یک دلیجان را از مسیرش منحرف می‌کند و درباره یک گروه بی‌رحم و بی‌اعتماد به هم شامل دو جایزه‌بگیر رقیب، یک سرباز خائن و یک زندانی زن است که وسط ناکجاآباد از یک بار سر درمی‌آورند. 

 

تارانتینو از وبسایت گاوکر به خاطر انتشار فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» شکایت و این وبسایت را به نقض قانون کپی رایت متهم کرد. قاضی جان والترز 14 اپریل به شکایت تارانتینو رسیدگی می‌کند. تاریخ برگزاری دادگاه 27 ژانویه 2015 است.

 

تارانتینو ژانویه گذشته پس از انتشار غیرقانونی فیلمنامه‌اش به تارنمای ددلاین گفت: «خیلی، خیلی افسرده‌ام‌. فیلمنامه‌ای را تمام کرده بودم، نسخه اول آن را. و قرار بود زمستان بعد آن را کارگردانی کنم، یعنی یک سال دیگر. فیلمنامه را به شش نفر دادم و ظاهرا الان فیلمنامه لو رفته است.»

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر