تام هنکس در نقش قهرمانی دیگر این بار در فیلم کلینت ایستوود

تام هنکس در فیلم ایستوود

 

تام هنکس در حال مذاکره برای بازی در فیلم بعدی کلینت ایستوود است.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ددلاین، حدود دو هفته پیش کلینت ایستوود اعلام کرد، قصد دارد تا زندگی یک قهرمان آمریکایی دیگر را نیز روی پرده ببرد. کاپیتان سالی سالنبرگر، خلبان شجاعی که جان تمامی مسافرین پرواز 1549 خطوط هوایی آمریکا را از مرگ حتمی نجات داد و با فرودی موفق روی رودخانه هادسون، جلوی یک فاجعه را گرفت.


حال این تام هنکس انتخاب اول برای نقش این خلبان در فیلم ایستوودی است که به تازگی فیلم موفق تک تیرانداز آمریکایی را روی پرده داشته است. فیلم جدید این کارگردان نیز پا را فراتر از روایت حادثه و فرود قهرمانانه وی گذاشته و قرار است ماجرایی را بازگو کند.

این فیلم از روی کتاب زندگی نامه شخص خلبان با نام Highest Duty: My Search For What Really Matters که خودش نوشته، ساخته خواهد شد.

تام هنکس سال پرکاری را سپری کرده است وی که به تازگی فیلم برداری فیلم A Hologram for the King به کارگردانی تام تایکور، کارگردان معروف آلمانی را پایان برده، در سومین فیلم از مجموعه کتاب های دن براون، Inferno نیز هنرنمایی کرده است. او همچنین قرار است در فیلم The Circle در کنار اما واتسون به هنرنمایی بپردازد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر