آیا تام هاردی جیمز باند بعدی سینما است؟

 

 

 

تازه ترین مصاحبه تام هاردی بازیگر 39 ساله انگلیسی که به تازگی سریال تابو با حضور او پخش شده است، پرده از علاقه او برای بازی در نقش جیمز باند برداشت. هاردی در گفتگویی با دیلی بیست سعی کرد از پاسخ دادن به سوالی درباره‌ی میزان علاقه‌اش به بازی در نقش این کاراکتر طفره برود اما وقتی مصاحبه کننده نظر او را درباره‌ی حضور کریستوفر نولان در مقام کارگردانی چنین پروژه ای پرسید، دیگر نتوانست جلوی خودش را بگیرد.


به گزارش آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی، هاردی گفت: "کریس گزینه شگفت انگیزی برای این کار خواهد بود. خُب ما بازیگرها بین خودمان قانونی نانوشته داریم که اگر درباره‌ی علاقه ات به حضور در نقشی زیاد صحبت کنی، به صورت خودکار از فهرست گزینه های در حال رقابت برای آن نقش کنار گذاشته می شوی، به همی خاطر است که نمی خواهم درباره ی این موضوع صحبت کنم!" اما هاردی به این نکته اشاره کرد که به نظرش کاری که سام مندس و دنیل کریگ در دو فیلم اخیر جیمز باند کرده اند، بسیار تاثیرگذار بوده و حالا نیاز به فردی هست که بتواند در ساخت فیلم های جیمز باند نوآوری کند و نولان می تواند یکی از بهترین گزینه های ممکن باشد. 

 

دنیل کریگ آخرین بازیگر نقش جیمز باند چندی پیش گفته بود که حاضر است که تا رگ هایش را بزند ولی دیگر در نقش مامور مخفی ملکه بریتانیا بازی نکند. بعد از حرف های هاردی رسانه های سینمایی دوباره به بررسی گزینه های مناسب برای بازی در نقش جیمز باند پرداختند و به جز هاردی به بازیگرانی مثل تام هیدلستون، دیمین لوئیس، هنری کاویل و ادریس البا اشاره کردند. 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر