پیشبینی فروش 200 میلیونی در هفته‌ی اول برای قسمت جدید مرد عنکبوتی

 

 

کارشناسان برای «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» که از جمعه در آمریکا و ۶۰ درصد از بازارهای سینمائی جهان، افتتاح می‌شود، بیش از ۲۰۰ میلیون فروش افتتاحیه (در سه روز اول) پیش‌بینی کرده‌اند که در فصل سینمائی شکست «دنباله‌ها» و فیلم‌های پرخرج هالیوود، تنها با فیلم «زن اعجوبه»، ابر قهرمان گیشه فصل تابستان برابری می‌کند.


در دورانی که تماشاگر به دنباله‌های ۲۰۰ میلیون دلاری ابرقهرمانی پشت می‌کند، این نوجوان نقاب پوش که با تارعنکبوت با دستان چسبناک، بین آسمانخراش‌ها تاب می‌خورد را چرا تماشاگران همچنان دوست دارند؟

 

روایت جدیدی از داستان «پیتر پارکر»، دانش‌آموز یتیم و خجالتی که با نیش یک عنکبوت، به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود، از جمعه، سینماهای جهان و دل‌های میلیون‌ها نوجوان را تسخیر می‌کند.

 

فیلم جدید، ساخته «جان واتز»، یک کارگردان تازه‌کار است که به پشتوانه اسطوره آشنای شخصیت قصه‌مصوری، و تحسین یکصدای منتقدان، گیشه‌شکن خواهد شد. در فصل سینمائی امسال، «مومیائی» و پس از آن، «ترنسفورمرها: آخرین سلحشور» در همان روزهای اول در آمریکا، با سینماهای خنک ولی خالی، روبرو شدند، و دست کم در بازار آمریکا، درآمدهای ناچیز داشتند.

 

«رایان فاندر» در «لس آنجلس تایمز» در گزارشی براساس نظرسنجی‌های جدید، می‌نویسد برخلاف فیلم‌های ابرقهرمانی دیگر، «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» فیلمی است که تماشاگر می‌خواهد ببیند.

 

احتمال دارد که فروش این فیلم ۱۷۵ میلیون دلاری، در آمریکا و ۶۰ درصد از کل بازار سینما در جهان، طی سه روز آینده به ۲۰۰ میلیون دلار برسد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر