ادای دین دیگری از سوی تارانتینو به سرجو لئونه؛ روزی روزگاری هالیوود

روزی روزگاری هالیوود کوئنتین تارانتینو

 

جزییات دیگری از تازه‌ترین اثر کوئنتین تارانتینو فاششده است که یکی از این موارد نام آن است؛ «روزی روزگاری هالیوود».

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، کوئنتین تارانتینو که پس از وقایع رخ داده برای فیلمنامه سه سال پیشش و لو رفتن داستان، این بار در سکوت بیشتری نسبت به قبل جلو می‌رفت اما پس از موضع گیری‌های اما تورمن این بار خود او در مورد فیلم‌اش به مصاحبه پرداخت.



تارانتینو به ددلاین اعلام کرد، سال‌هاست روی فیلمنامه فیلم جدیدش کار می‌کند و در حالی که بیشتر عمرش را در لس‌آنجلس گذرانده که شامل رویداد ۱۹۶۹ نیز می‌شود، خیلی خوشحال است که از حضور ۲ بازیگر توانا در فیلمش بهره می‌برد.



تارانتینو در این بیانیه نوشته وقتی حادثه کشته شدن شارون تیت رخ داد او هفت سال داشت و اکنون بسیار خوشحال است که رویدادی از لس آنجلس و هالیوود را که پیشتر کسی به سراغ آن نرفته بود، روایت می‌کند و خیلی خوشحال‌تر است که تیمی حرفه‌ای متشکل از لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت برای ایفای نقش ریک و کلیف دارد.

 



این فیلم وقایع سال ۱۹۶۸ و پس از آن را تصویر می‌کند؛ وقتی شارون تیت بازیگر هالیوودی و باردار که همسر رومن پولانسکی کارگردان بود، بر اثر حمله گروهی از اعضای خانواده منسون به خانه‌اش کشته شد. به نظر می‌رسد با توجه به علاقه زیاد تارانتینو به سرجو لئونه بعید نیست یک ادای دین سینمایی به حال و هوای روزی روزگاری آمریکا در این فیلم را مشاهده کنیم.



پیش رفتن این پروژه برای تارانتینو بسیار مهم است زیرا اوما تورمن بازیگر فیلم «بیل را بکش» به تازگی از رفتار خطرناک تارانتینو با او در طول فیلمبرداری آن فیلم شکایت کرده بود و کارگردان مجبور شد تا چندین بار از وی عذرخواهی کند و در عین حال برای دوستی‌اش با هاروی واینستین نیز طلب بخشش کند.



فیلم جدید تارانتینو با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» قرار است ۹ آگوست ۲۰۱۹ اکران شود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر