شاهکار پیتر جکسون در آمازون تبدیل به سریال می‌شود

سریال ارباب حلقه ها

آمازون پس از خرید حق ساخت سریال از روی کتاب تالکین نویسنده رمان ارباب حلقه‌های به دنبال فیلمنامه نویس می‌گردد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ددلاین، وقتی جنیفر سالک اوایل امسال رییس آمازون استودیوز شد، گران‌قیمت‌ترین و جذاب‌ترین محصول اوریجینال تاریخ این استودیو یعنی سریالی تلویزیونی بر پایه فرنچایز «ارباب حلقه‌ها» را به ارث برد.

 

 سالک تایید کرده است، قراردادی که بنیاد تالکین با آمازون امضا کرده به آن‌ها دسترسی به تقریبا تمام محتوای موجود در ماجراهای میدل ارث را می‌دهد، البته نه ۱۰۰ درصد آن.

 

سالک می‌گوید هنوز کاملا مشخص نیست سریال «ارباب حلقه‌ها» چطور از آب درخواهد آمد و چیزی نهایی نشده است. اوایل امسال شایعه‌هایی منتشر شده بود که داستانی از جوانی‌های‌ آراگون در این سریال تعریف خواهد شد. با این حال سالک گفت تنها چیزی که حالا می‌تواند با قاطعیت بگوید این است که سریال چیزی بین یک اقتباس کاملا اوریجینال و در عین حال وامدار فیلم‌های محبوب «ارباب حلقه‌ها» از آب درمی‌آید.

او گفت: این سریال یک بازسازی کامل از فیلم‌ها نیست و یک چیز کاملا جدید هم نیست، چیزی بین این ۲ خواهد بود. اینطور نیست که با دیدن آن بگویید اوه این «ارباب حلقه‌ها» هست اما چیزی در آن برایم آشنا نیست و در عین حال چیزی کاملا آشنا هم برای‌تان نخواهد بود. بنابراین یک پروژه اوریجینال است.

پیتر جکسون گفته ممکن است نقشی در این سریال نداشته باشد اما ددلاین به طرفداران او امید داده است. ظاهرا سالک در حال مذاکره با جکسون است تا ببیند او چطور می‌تواند در مراحل تهیه و تولید این سریال نقش داشته باشد. جکسون که روی صندلی کارگردانی تمام فیلم‌های سینمایی «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت‌» نشست، احتمالا به عنوان یک تهیه‌کننده یا کارگردان اصلی در پروژه نقش‌آفرینی نخواهد کرد اما آمازون می‌خواهد مراحل فیلمبرداری سریال را در نیوزیلند انجام دهد، بنابراین ممکن است بخواهد به استودیوهای تهیه و جلوه‌های ویژه جکسون نیز دسترسی داشته باشد. می‌توان انتظار داشت مراحل انتخاب بازیگر پس از استخدام شدن یک نویسنده آغاز شود.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر