سکانس‌های زیر آبی که نظیرش را ندیده‌اید؛ وقتی کیت وینسلت برای آواتار 2 هفت دقیقه نفس‌اش را حبس کرد

کیت وینسلت آواتار 2 و 3



جیمز کامرون که از سکانس‌های خارق العاده زیر آب قسمت‌های 2 و 3 آواتار صحبت می‌کرد به تمجید کیت وینسلت پرداخت.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، جیمز کامرون خالق فیلم‌هایی چون «تایتانیک»، «نابودگر» و «آواتار» در حال فیلمبرداری قسمت‌های دوم و سوم آواتار است. قسمت اول این مجموعه در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینماست و کمپانی مارول هم با جمع کردن تمام ابرقهرمان‌هایش نتوانست رکورد آن را بشکند.



بر اساس گفت‌وگوی کوتاه کامرون به ایندپندنت بخش‌های مرتبط با زویی سالدانا بازیگر اصلی آن به اتمام رسیده است ولی هنوز فیلمبرداری دو قسمت که با هم پیش می‌روند به اتمام نرسیده است. آواتار 2 در سال 2020 اکران خواهد شد.



او در همین زمینه گفت: «این قسمت‌ها دارای بخش‌هایی است که هرگز مانند آنها دیده نشده و داستانشان زیر آب می‌گذرد. دلیل تأخیر در ساخت دنبال‌ها به دلیل یک سال و نیم کار کردن روی این مسئله بود که چطور می‌توانیم از تکنولوژی فیلمبرداری زیر آب بهره ببریم. مخارج مرتبط با این امر نیز از مشکلات پیش روی ما بود».


کامرون که پیش از این با وینسلت در تایتانیک همکاری کرده بود، در تمجید از او گفت: «در یکی از صحنه‌ها کیت وینسلت مجبور بود زیر آب نفسش را برای مدت خارق‌العاده ۷ دقیقه در سینه حبس کند و این کاری بود که کیت با موفقیت انجام داد».


از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به سام ورثینگتون، سیگورنی ویور و استیون لانگ اشاره کرد. بخش‌های اصلی قسمت‌های زیرآب در آواتار 4 و 5 پخش خواهد شد که در سال‌های 2024 و 2025 اکران خواهند شد. بودجه این دنباله‌ها 1 میلیارد دلار برآورد شده بود.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر