بازسازی دیوید گوردن گرین از هالووین مورد استقبال قرار گرفت

هالووین ۲۰۱۸



جدیدترین بازسازی از وحشت کلاسیک هالووین بر صدر گیشه هفتگی آمریکای شمالی ایستاد



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، هالووین جدید که بازسازی وحشت کلاسیک جان کارپنتر محصول ۱۹۷۸ است یکی از پر سر و صداترین محصولات ژانر وحشت ۲۰۱۸ به شمار می‌رفت و توانست با ۳۳ میلیون دلار در روز اول و فروش نزدیک به ۸۰ میلیون دلاری با اختلاف صدر گیشه را از آن خود کند. پیش از این هالووین توسط راب زامبی و هشت کارگردان دیگر نیز مورد اقتباس قرار گرفته بود اما گویا نسخه دیوید گوردن گرین با واکنش‌های بهتری روبه‌رو شده است.



پیتر تراورز منتقد مشهور رولینگ استون که فیلم را مورد ستایش قرار داده معتقد است وقتی سحر و جادوی نسخه ارجینال و اولیه با شما نیست کار بسیار سخت می‌شود اما این نسخه از هالووین کاری می‌کند که انگار دیگر نیازی به ساختن ادامه و بازسازی نیست و به شکل خوبی یادآور هالووین است آن هم با یک کورتیس بی‌نظیر و مایک مایرزی که مجدد نقشی به شدت ترسناک و عالی را ایفا کرده است.



در خلاصه داستان این فیلم آمده است، پس از وقایع شماره اول، «مایکل مایرز» (Michael Myers) به زندان می‌افتد و به تنها چیزی که فکر می‌کند، گرفتن انتقام از «لوری استرود» (Laurie Strode) و دیگر کسانی که او را به زندان انداختند، است. لوری هم که می‌داند مایکل، دیر یا زود بالاخره از زندان بیرون می‌آید، در حال آماده کردن خودش برای مقابله به مثل با او بوده تا یک‌بار برای همیشه از شر این قاتل ماسک‌زن خلاص شود. حال پس از 40سال، مایکل از زندان بیرون می‌آید و به زودی آن ماسک هاکی معروفش را هم پیدا می‌کند…



در چهل سالگی هالووین دیوید گوردن گرین نسخه قابل قبولی از فیلم ارائه کرده و ۸۳ درصد نقد مثبت از منتقدان آمریکایی دریافت کرده است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر