اتفاقات قفس پرنده ادامه دارد؛ وقتی هشتگ چالش پربیننده ترین فیلم نتفلیکس ترند می‌شود

قفس پرنده ساندرا بولاک


نتفلیکس در مورد هشتگ چالش قفس پرنده به مخاطبان خود هشدار داد و از آن‌ها خواست به این کار خطرناک پایان دهند.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، همین چند روز پیش بود که این فیلم با بازی ساندرا بولاک، جان مالکوویچ و سارا پولسن توانست رکورد 45 میلیون مخاطب تنها برای 7 روز را در نتفلیکس ثبت کند که می‌توانید آن مطلب را از اینجا بخوانید و حال این محبوبیت به خیابان‌ها کشیده شده است. طرفداران این فیلم با BirdBoxChallenge# یکددیگر را به تقلید از شخصیت‌های قفس پرنده در بستن چشم و انجام کارهای رزومره به چالش فرا می‌خوانند.



نتفلیکس در توئیتی نسبت به موج اینترنتی تقلید از شخصیت‌های یکی از تولیدات این کمپانی واکنش و هشدار داد. نتفلیکس این هشدار را در رابطه با نوعی ترند و بازی جدید اینترنتی داده است که طی آن مردم با تقلید از بازیگران فیلم «جعبه‌پرنده» با بستن چشمانشان دست به حرکت‌های خطرناک همچون رانندگی، اسکیت‌رانی و یا بالا رفتن از پله‌های برقی می‌زنند.



نتفلیکس در توییت خود نوشته است: باور نمی‌کنم که این را باید بگویم، ولی لطفا با این چالش جعبه‌پرنده به خودتان آسیب نزنید. ما نمی‌دانیم این ماجرا از کجا شروع شد و از عشق و لطف شما ممنونیم ولی «دختر» و «پسر» (شخصیت‌های خردسال فیلم) تنها یک آرزو برای ۲۰۱۹ دارند و آن این است که بایت این بازی‌های اینترنتی کارتان به بیمارستان نکشد.



بنا بر آمار توئیتر، در ۳۰ روز گذشته بیش از ۸ میلیون توییت درباره «جعبه‌پرنده» در این شبکه اجتماعی پست شده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر