اسکورسیزی، آدام داریور را در جشنواره تلوراید غافلگیر کرد

آدام درایور مارتین اسکورسیزی جشنواره تلوراید



مارتین اسکورسیزی غافلگیرانه در جشنواره تلوراید حضور یافت تا برای تجلیل از آدام درایور روی صحنه برود.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ورایتی، مارتین اسکورسیزی غافلگیرانه در جشنواره تلوراید حضور یافت و در مراسم تجلیل از آدام درایور پیش از اکران «داستان ازدواج» شرکت کرد.



اسکورسیزی که در فیلم «سکوت»، سابقه همکاری با درایور داشت، روی صحنه آمد و یکی از مدال‌های نقره جشنواره را بر گردن این بازیگر آویخت و گفت: آنچه در برابرتان دارید یک بازیگر بزرگ است، یک اجراکننده بزرگ صحنه، حالا چه محصولی از اچ‌بی‌او باشد چه «ککلاکس کلان سیاه‌پوست» یا «پترسون».



او همچنین از درایور و گارفیلد برای نقش‌آفرینی در فیلم «سکوت»، داستانی درباره قرن هفدهم و ایفای نقش مبلغان مذهبی پرتغالی تمجید کرد. درایور برای بازی در آن فیلم ۵۱ پوند وزن کم کرد. اسکورسیزی گفت: او یک تمرین روحانی برای ایفای نقش سن فرانسیس خاویر انجام داد تا به این شخصیت برسد و این واقعاً فوق‌العاده بود.



درایور در مراسم پرسش و پاسخ درباره مراسم تقدیر از خودش گفت: واقعاً هیچ نمی‌توانم بگویم. از همه این مراسم شرمنده شدم.



به نظر می‌رسد درایور دومین نامزدی اسکارش را برای فیلم «داستان ازدواج» دریافت کند. او و اسکارلت یوهانسون در این فیلم در درامی به  کارگردانی نوح باوم‌باک در نقش زوجی ظاهر شده‌اند که در حال طلاقی نامطبوع هستند.



این بازیگر امسال در جشنواره فیلم تلوراید با دو فیلم حضور دارد و «گزارش» فیلم دیگر اوست که اسکات زد. برنز نویسنده و کارگردان آن بوده است. این فیلم درامی سیاسی از زندگی واقعی سناتور آمریکاست که به تحقیق درباره استفاده سیا از شکنجه در ماجرای ۱۱ سپتامبر دست می‌زند. آنت بنینگ در نقش دایان فاینستاین سناتور کالیفرنیا بازی کرده و درایور نقش یکی از کارمندان سنا را دارد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر