روز گذشته فیلیپ گارل برای پنجمین بار با هیجان تابستانی پرشور در بخش مسابقه فستیوال ونیز 2011 حاضر شد

فیلیپ گارل فیلمساز فرانسوی 63 ساله با ساخت هیجان تابستانی پرشور Un été brûlant برای پنجمین بار در شصت و هشتمین دوره‎ی جشنواره فیلم ونیز شرکت کرده است.

مونیکا بلوچی در A Burning Hot Summer

به گزارش آکادمی هنر، فیلیپ گارل پس از چهار دهه فیلمسازی تنها در دهه اخیر توانست خود را به عنوان یک فیلمساز شاخص بر سر زبان‎ها بیندازد. فیلم Regular Lovers یکی از سه فیلم تحسین شده گارل در دهه اخیر بود که با اغلب مخاطبان ارتباط برقرار کرد و در لیدو 2005 جایزه شیر نقره‎ای را از آن خود کرد.

در هسته اصلی داستان هیجان تابستانی پرشور A Burning Hot Summer -که به نام آن تابستان That Summer هم شناخته می‎شود- یک زوج عاشق قرار دارند تا باز هم نشان از تبحر گارل در به تصویر کشیدن مضامین عشقی را نشان دهد. فردریک با بازی لوئیس گارل یک نقاش است و همسرش انجلا  با بازی مونیکا بلوچی یک هنرپیشه زن که زندگی پرحرارتی را پشت سر می‎گذارند آن‎ها یکی از دوستان خانوادگی را به همراه همسرش از رم دعوت می‎کنند و پس از حضور آن‎ها ماجراهایی شکل می‎گیرد. فیلم بازگویی لحظات زندگی فدریک را در دل یک شب تابستانی پس از تصادف ماشین اسپرتش با یک درخت به تصویر می‎کشد.

 

فیلم محصول مشترک فرانسه، سوئیس و ایتالیا می‎باشد که 28 سپتامبر در فرانسه اکران عمومی خواهد شد. در این درام عاشقانه؛ مونیکا بلوچی، لوئیس گارل، جروم رابرتز، سلینه سالته و ولادیسلاو گلارد ایفای نقش کرده‎اند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر