اطلاعاتی از پروژه‌ی سینمایی جدید روی اندرسون؛ فیلمساز سوئدی

 

 

دو سال بعد از کسب شیر طلای جشنواره فیلم ونیز توسط روی اندرسون فیلمساز صاحبد سبک سوئدی، این فیلمساز این روزها در استودیوی خود در استکهلم سوئد سخت در حال آماده سازی مقدمات فیلم جدید خود است. فیلمی که گفته می شود تا سال 2019 آماده اکران عمومی خواهد شد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی، روی اندرسون، سینماگر سوئدی دو سال پس از کسب شیر طلا از جشنواره ونیز برای فیلم «کبوتری برای تأمل در باب هستی روی شاخه نشست» در حال آماده سازی برای ساختن فیلم سینمایی جدید خود است.

 

طبق گزارش‌های رسیده هنوز اندرسون نامی برای فیلمش انتخاب نکرده است. اما به عناوینی از قبیل «در باب بی پایانی»، «در باب پایان ناپذیری» و البته «در باب پایان ناپذیری شرایط انسانی» فکر کرده است. این فیلم قرار است که تا چهارمین قسمت از سه گانه‌ی زندگی این فیلمساز سوئدی باشد. قسمت‌های قبلی این سه گانه عبارتند از «آوازهایی از طبقه‌ی دوم» (2000)، «شما، زندگان» (2007) و «کبوتری برای تأمل در باب هستی روی شاخه نشست» (2014). "ارتباطات زیادی دارم اما ترجیح می‌دهم که تا ایزوله باشم" این را روی اندرسون به دلیل پیش بردن پیش تولید فیلم جدید خود در سکوت خبری می گوید. 

 

اندرسون به اسکرین دیلی گفته که فیلم جدیدش را در قالب ایپزودیک خواهد ساخت. او ادامه داده که فیلم جدیدش را در راستای نگاه ابزوردش به شرایط حاکم بر انسان معاصر نوشته است. 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر