اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

پدرو آلمادوار فیلم جدید ایزابل کوشت را تهیه می‌کند

ایزابل کوشت Isabel Coixet

 

ایزابل کوشت فیلم بعدیش را با نام برف در بنیدورم Snow in Benidorm با همکاری کمپانی تهیه فیلم پدرو آلمادوار می‌سازد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ورایتی، فیلم بلند بعدی ایزابل کوشت با نام «برف در بنیدورم» با همکاری کمپانی تهیه فیلم پدرو و آگوستین آلمادوار یعنی «ال دسئو» ساخته می‌شود. داستان این فیلم درباره جوامع بریتانیایی و اسپانیایی در مناطق ساحلی اسپانیا است.

 

کوشت که پای ثابت جشنواره فیلم برلین است و در پنجاه‌ و نهمین دوره این جشنواره از گروه داوران هم بوده با فیلم «کتاب‌فروشی» سال پیش در بخش ویژه برلیناله دیده شد. این بار او با فیلم سیاه و سفیدش با عنوان «الیسا و مارسلا» که برای نتفلیکس ساخته شده در بخش رقابتی حضور دارد. پیش از این در سپتامبر ۲۰۱۸ مشخص شد که نتفلیکس حق پخش جدیدترین ساخته کوشت را برعهده خواهد داشت.



او در فیلمی درباره بنیدورم داستانی از اسپانیای معاصر را روایت می‌کند. این شهر اسپانیایی که در سواحلی شرقی مدیترانه واقع شده یکی از مقاصد همیشگی بریتانیایی‌ها برای تعطیلات است.

کوشت گفته است قصد دارد با این فیلم به کشف فضای زندگی مردمی بپردازد که به بازتولید زندگی در انگلستان در چشم‌اندازی دیگر می‌پردازند. کوشت افزود: ‌بنیدورم یک جای خیلی خیلی عجیب است. یک شهر بسیار تقسیم شده بین جامعه انگلیسی‌ها و اسپانیایی‌ها. بریتانیایی‌ها آنجا را به نوعی بلک‌پول آفتابی می‌بینند و جمعیت قدیمی اسپانیایی نیز می‌روند و از آفتاب استفاده می‌کنند. این ۲ جامعه متفاوت ۲ دنیای کاملا موازی در یک مکان دارند و من می‌خواستم همین را نشان دهم.

آگوستین آلمادوار انتظار می‌رود در کنار پدرو آلمادوار تهیه‌کنندگان فیلم باشند. آگوستین در این باره گفت: خیلی خوشحالیم که با این فیلمساز که فیلم‌هایش را همیشه دنبال و بسیار تحسین می‌کنیم، در این پروژه همراه شویم. از نظر ما این پروژه بسیار جذاب است.



از آنجا که قرار است این فیلم در زمستان ساخته شود انتظار می‌رود فیلمبرداری آن اواخر ۲۰۱۹ انجام شود. هر چند از جزییات داستان چیزی گفته نشده اما ارتباط یک زوج در بنیدورم در مرکز داستان است. این فیلم به زبان اسپانیایی و انگلیسی تهیه می‌شود.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما