مركز هنرهاي تجسمي دوسالانه مجسمه سازي را برگزار مي‌كند

 

پيرو درج مطلبي با عنوان "ارشاد حمايت‌هاي خود از دوسالانه مجسمه را دريغ مي‌كند" در روز چهارشنبه 19مردادماه، مركز هنرهاي تجسمي با ارسال نامه‌اي اعلام كرد اين مركز از دوسالانه‌ي تجسمي حمايت كرده است. متن پاسخ اين مركز به اين شرح است: 

 

در مطلب آن خبرگزاري عنوان شده است كه ارشاد از دوسالانه مجسمه سازي حمايت نمي كند در حالي كه ششمين دوسالانه مجسمه سازي از سوي مركز هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با همكاري موسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر و انجمن هنرمندان مجسمه ساز ايران برگزار مي شود و مركز و موسسه حمايت هاي مالي و پشتيباني دوسالانه را برعهده دارند و امور تخصصي و هنري دوسالانه به انجمن هنرمندان مجسمه ساز ايران واگذار مي شود.
حتي در مطلب آن خبرگزاري هم آمده است كه ششمين دوسالانه مجسمه سازي تهران از سوي مركز هنرهاي تجسمي با همكاري انجمن هنرمندان مجسمه ساز ايران، موسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر، سازمان فرهنگي، هنري شهرداري تهران و فرهنگسراي نياوران برگزار مي شود، پس بيان عدم حمايت مركز هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از دوسالانه مجسمه سازي در آن مطلب و تيتر كاملا نادرست است و جاي سوال دارد.



اگر فراخوان ششمين دوسالانه مجسمه سازي را مشاهده كنيد، باز هم براي آن خبرگزاري روشن و مشخص مي شود كه مركز هنرهاي تجسمي نقش اصلي را در برگزاري دوسالانه دارد و اخبار برگزاي دوسالانه نيز تاكنون از سوي اين مركز اعلام شده است.



يادآوري مي‌شود مسووليت برگزاري دوسالانه هاي تجسمي برعهده مركز هنرهاي تجسمي است و موسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر نيز برگزاري دوسالانه ها را حمايت مي كند و امور تخصصي و هنري دوسالانه ها به انجمن هاي تخصصي و هنرمندان واگذار مي شود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر