آیا بنکسی بالاخره خود را نشان خواهد داد؟

 

هالیوود ریپورتر خبر از حضور نقاش مرموز انگلیسی معروف به بنکسی در یک برنامه تلویزیونی داد.

هالیوود کجاست اثر بنکسی where is hollywood 

به گزارش آکادمی هنر، بنکسی گرافیتیست شهیر انگلیسی که هیچ‌کس هویت او را نمی‌شناسد قرار است در یک برنامه تلویزیونی شرکت کند. بنکسی اعلام کرده است در برنامه گفت‌وگوی یک ساعته «Antics Roadshow» که از شبکه 4 بریتانیا پخش می‌شود حضور پیدا خواهد کرد. این قسمت برنامه ویژه اقسام مختلف کارهای هرج و مرج طلبانه است. البته این برنامه به صورت ضبط شده با روایت کتی برک است. در این برنامه ویژه همچنین مایکل فیگن حضور دارد که یک بار وارد کاخ سلطنتی شد و تا یک قدمی ملکه بریتانیا هم رفت. نوئل گودین که اولین فردی است با پرتاب کیک به استقبال ستارگان سینما رفته هم در بخشی از برنامه حضور خواهد داشت.

 

 

با وجود جلوی دوربین رفتن بنکسی و سابقه او هنوز هم مشخص نیست که آیا این فیلم exit through the gift shopگرافیتیست نقاب از چهر بر می‌دارد یا خیر؟ سال گذشته بنکسی مستند خروجی مغازه کادوفروشی را ساخت و در ان حاضر شد اما با کاپشن معروفش که کلاه بر سر داشت و چهره‌اش در تاریکی بود برای کسی قابل شناسایی نبود. او با ساخت این مستند کاندید اسکار شد ولی در مراسم حاضر نشد. او از مسئولین مراسم درخواست کرد که با لباس همیشگی‌اش در مراسم حاضر شود اما مسئولان اسکار نپذیرفتند زیرا ممکن بودصدها نفر با لباسی مشابه جلوی درب کداک تیاتر حاضر شوند بگویند بنکسی هستند!

 

بنکسی هم در روزهای منتهی به اسکار طراحی اصلی خودش که موشی بزرگ است را بر روی یکی از دیوارهای شهر لس‌آنجلس کشید و از زبان موش گفته بود: «هالیوود کجاست؟»

 

بنکسی هنرمند 37 ساله‎ی گرافیتی کار انگلیسی است که به دلیل ممنوعیت دیوارنگاری-خیابانی در انگلستان نیمه شب‎ها دور از چشم دیگران، بر روی دیواره‎های شهر نقاشی می‎کند. کم‌کم برخی گرافیتی‌ها مشخص شد متعلق به بنکسی است و ارزش خاصی یافت.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر