دلیل انتخاب بهنوش بختیاری از زبان حمید امجد

حمید امجد و بهنوش بختیاری نمایش سه خواهر و دیگران

حمید امجد کارگردان نمایش «سه خواهر و دیگران» که از سوم خرداد در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می‌رود در مورد انتخاب بهنوش بختیاری توضیحاتی داد.

 

به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، این هنرمند که چند سالی از اجرا دور بود رکورددار طرفداری در فضای اینستاگرام را به عنوان نقش اصلی انتخاب کرد و شایعه‌ها از دلیل انتخاب بختیاری برای پرفروش بودن اثرش آغاز شد.

 

در همین ارتباط او در نشست خبری نمایش‌اش گفت: «تمامی بازیگران نمایش از جمله بهنوش بختیاری پُر از قابلیت‌های بازیگری هستند. البته آشنایی من با خانم بختیاری به کلاس‌های فلسفه مدرن بابک احمدی بازمی‌گردد و این نیست که من به جهت حضور ایشان در عرصه سینما، بخواهم از وی برای نمایش «سه خواهر و دیگران» دعوت کنم. او به من گفت که می‌خواهد در عرصه بازیگری تجربه‌های تازه کسب کرده و تلخ بازی کند، بنابراین اشتباه محض است که فرض کنید من به خاطر گیشه به این هنرمند پیشنهاد همکاری داده‌ام».

 

بهنوش بختیاری نیز در همین نشست خبری توضیح داد: «تمام بازیگرانی که در این اثر نمایشی حضور دارند، هیچ نگاه بدی به من نداشتند. کما اینکه من از طرفداران استاد امجد بودم که طی سال‌های گذشته تمام تئاترهای ایشان را دیده‌ام و می‌توانم بگویم که به معنای واقعی، یک مَرد باسواد و انسان در حوزه تئاتر است. روزی که به من برای بازی در این نمایش تلفن شد، از شدت هیجان و خوشحالی سکته کردم زیرا با شناختی که از این مرد بزرگ داشتم، می‌دانستم که او هم همیشه به گیشه فکر نمی‌کند. کما اینکه این متن به قدری زیبا و عمیق است که من را واداشت جور دیگری بازی کنم و مهارت‌های خودم را تقویت کنم. به هر ترتیب برای من بازی در تئاتر بسیار سخت بود اما خوشحالم که در این عرصه مشغول فراگیری هستم و خیلی از چیزها را یاد می‌گیرم. من موجود بسیار خوش‌شانسی هستم که این بار شانس به من رو کرده و در یک اثر حرفه‌ای حضور دارم که در عرصه بازیگری مطالب بسیاری را به من یاد می‌دهد».

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر