اجراي نمايش «گل» در مجموعه تئاترشهر آغاز مي‌شود

 

به گزارش خبرگزاري فارس، به گفته خاسب اين نمايش در ادامه اجراهاي قبلي او يك فيزيكال تئاتر است و با تمركز بر جسم و روح بازيگر شكل مي‌گيرد تا فضاي نزديكي با مخاطب ايجاد و بتواند او را با خودش درگير كند.


آب، باد، خاك و آتش چهار عنصر طبيعت هستند كه اين بار در اجراي خاسب به كمك موسيقي، حركت و نور براي بيان مفهوم نمايش مورد استفاده قرار مي‌گيرند.


بر اساس اين خبر، نمايش «گل» با بازي ياسر خاسب و علي‌ اصغري قاجاري از امروز ساعت 19 به صحنه مي‌آيد و داستان انساني است كه مي‌خواهد موجودي را خلق كند اما آن موجود خلق شده، زندگي او را دگرگون مي‌كند. اين نمايش همچنين به همراه نمايش ديگر خاسب «هديه مرموز» به مدت يك ماه در سياتل آمريكا به صحنه رفت.


مسوول هماهنگي و برنام‌ ريزي نمايش «گل» محمد قدس، مدير صحنه و تنظيم كننده موسيقي، شيما خاسب و منشي صحنه كيان اسماعيلي هستند.


طراحي صحنه و نور آن را نيز خود ياسر خاسب انجام داده و طراحي لباس نيز به عهده علي اصغر قاجاري است. طراحي گريم را افسانه قليزاده به عهده دارد و رضا موسوي به عنوان مدير اجرا و عكاس با گروه همكاري مي‌كند. ايمان نوروزي دستيار صحنه و علي‌محمد گنجعلي خان طراح پوستر و بروشور نمايش هستند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر