با حضور بهروز غريب‌پور؛ سومين دوره از سلسله كارگاه‌هاي تخصصي سينما و تئاتر برگزار مي‌شود


به گزارش آکادمی هنر به نقل از روابط عمومي مركز هنر پژوهي نقش جهان، در سومين دوره از سلسله كارگاه‌هاي تخصصي سينما و تئاتر كه از 15 شهريور ماه 89 آغاز مي‌شود، بهروز غريب‌پور، ماهيت نمايش عروسكي در فرهنگ و هنر ايران را آموزش مي‌دهد.


اين كارگاه در طول هشت جلسه به ترتيب به موضوع‌هاي «نمايش عروسكي: ماهيت و جايگاه آن در ذهن و زندگي بشر»، «گستردگي شيوه‌هاي اجراي نمايش عروسكي در طول زمان و در دوره معاصر»، «نمايش عروسكي براي كودكان»، «نمايش عروسكي براي بزرگسالان»، «شيوه‌هاي كارگرداني براي نمايش عروسكي و چگونگي به كارگيري اين زبان هنري براي مخاطبان مختلف» از جلسه اول تا پنجم مي‌پردازد و از جلسات ششم تا هشتم موضوع «نقد- نظر- عمل» در نمايش عروسكي مورد بررسي قرار مي‌گيرد.


رشته‌هاي «خوانش روش شناختي نمايشنامه‌نويسي» با حضور محمد چرم‌شير، «تحليل فيلم» با حضور روبرت صافاريان و «نقالي - پرده‌خواني» با حضور استادان ولي‌الله ترابي و داوود فتحعلي‌بيگي ديگر كارگاه‌هايي است كه در اين دوره در مركز هنر پژوهي نقش جهان برگزار مي‌شود.


اين دوره‌ها در هشت جلسه برگزار مي‌شود و در پايان دوره به هنرجويان گواهي شركت صادر مي‌شود.
علاقمندان مي‌توانند به منظور كسب اطلاع بيشتر، تا پايان مرداد ماه، به آدرس: خيابان وليعصر(عج)، ضلع جنوب غربي پارك ساعي، شماره 2169، مركز هنر پژوهي نقش جهان مراجعه كرده و يا با شماره: 14-88553913 و آدرس پست الكترونيك این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تماس حاصل كنند.

 


درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر