مجموعه «ساختمان پزشکان» توقیف شد به جای آن «چهار چرخ» می آید

 

مجموعه تلویزیونی «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت فعلاً روی آنتن شبکه سوم سیما نخواهد رفت.
برخلاف اخبار منتشر شده مبنی بر پخش «ساختمان پزشکان» از یکشنبه 21 فرودین 1390 شنیده‌ها حاکی از آن است که این مجموعه تلویزیونی به دستور علی دارابی قائم مقام سازمان صداوسیما توقیف شده است.

گویا مسئولان صداوسیما خواستار اضافه شدن شخصیت پزشک روانشناسی به مجموعه شده‌‌اند که نقشی مثبت داشته باشد، اما گروه نویسندگان مجموعه چندان از این پیشنهاد استقبال نکرده‌اند.



این اتفاق در شرایطی رخ داده که 40 قسمت از این مجموعه 70 قسمتی آماده پخش شده است.

فیلمنامه این مجموعه به سرپرستی پیمان قاسم‌خانی و توسط محراب قاسم‌خانی، علیرضا نادر فصیحی، مانی صدرایی، حمید برزگر و علیرضا برادران نوشته شده است.

در خبرهای اولیه آمده بود این مجموعه زمستان 1389 پخش می‌شود، اما این اتفاق نیافتاد و زمان پخش آن به شنبه 20 فروردین 1390 موکول شد. شنبه هم گذشت و خبری از پخش این سریال نشد و به جایش مخاطبان شبکه سه شاهد زیرنویسی شدند که از موکول شدن پخش سریال صحت به یکشنبه شب حکایت داشت.

این مجموعه طنز قصه چند پزشک و مناسبات خانوادگی آنان را روایت می‌کند. «ساختمان پزشکان» به تهیه کنندگی محسن چگینی ساخته شده و بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، هومن برق‌نورد، فرناز رهنما، هوشنگ حریرچیان، پروین قائم‌مقامی، رضا کریمی، امید روحانی، اصغر حیدری، نعیمه نظام‌دوست، مونا فرجاد، مهدی محمدزاده، مجید شهریاری، میثاق جمشیدی و محمد شیری در آن بازی کرده‌اند.

بعد از منتفی شدن پخش «ساختمان پزشکان» مجموعه «چهار چرخ» به کارگردانی جواد مزدآبادی از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه از جمله کارهای 13 قسمتی بود که برای پخش در نوروز 90 آماده شده بود. یکی دو قسمت اولیه آن را اصغر نعیمی ساخت و در ادامه جواد مزدآبادی کارگردانی آن را عهده‌دار شد.

فیلمنامه «چهار چرخ» را محمدرضا فاضلی در 15 قسمت 35 دقیقه‌ای نوشته و داستان مردی به نام ذبیح است که سال‌ها آرزوی خرید ماشین را دارد. اما هنگامی که پول خرید ماشین مورد نظر مهیا می‌شود، اتفاقات دیگری رخ می‌دهد. حمید لولایی، مریم امیر جلالی، بهنوش بختیاری، محسن قاضی مرادی، شهرام قائدی، مجید یاسر، مصطفی طاری، اصغر سمسارزاده و... بازیگران این مجموعه هستند.

 

 منبع: خبرآنلاین

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر