کامیک کان: کتاب" باشگاه مبارزه" چاک پالانیوک

نویسنده کتاب" باشگاه مشت زنی" چاک پالانیوک در حاشیه بازار کامیک کان در ساندیاگو اعلام کرد که سری جدید این کتاب که به ادامه داستان تیلر دردن می‌پردازد، به زودی منتشر می‌شود.
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، او همچنین اعلام کرد که رمان جدیدش به نام "محکوم " را 8 اکتبر روانه بازار خواهد کرد.


او گفت که می‌خواهد کتاب" باشگاه مبارزه "را که در سال 1999 و در نسخه سینمایی آن که برد پیت نقش تیلر دردن را بازی کرده بود را مصور کند.
او درباره کتابش توضیح داد: تیلر به روایت داستان می‌پردازد. او کمین نشسته تا وجود جک را تسخیر کند و آماده بازگشت است. جک از او غافل است، مارلا همسر جک خسته است. ازدواج آنها مانند گلهای نشسته در سواحل صخره ای حومه شهر، ملالت بار شده است. شٌک زندگی آنها ربوده شدن پسر کوچکشان توسط تیلر است. جک زمین و زمان را برای یافتن او به هم می‌دوزد.

پالانیوک قبلا با هنرمندان و نویسندگان کمپانی مارول، دی سی و دارک هورس درباره این پروژه ملاقات‌هایی داشته است. او می‌گوید تعهدات مربوط به قرارداد کتاب "باشگاه مبارزه" تا سال 2015 اجازه انتشار این کتاب را به او نمی‌دهد. او ابتدا باید کتاب "تو زیبا" را سال آینده منتشر کند بعد در سال 2015 "باشگاه مبارزه"را منتشر کند.
"باشگاه مبارزه "35 میلیون دلار در آمریکای شمالی، 100 میلیون دلار در سراسر جهان برای کمپانی فاکس قرن 21 پول ساخته است و این کتاب پر فروش، به فروش موفق خود در ویدئوهای خانگی ادامه داده است.


 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر