فراخوان جشنواره فیلم های صنعتی (جهش)

 

دبيرخانه دائمي جشنواره فيلم‌هاي صنعتي (جهش)، فراخوان شركت در دومين دوره اين رويداد ملي را منتشر كرد.

فیلم های صنعتی

به گزارش اکادمی هنر، در فراخوان شركت در دومين دوره جشنواره كه متن كامل آن در سايت جشنواره منتشر شده است، علاوه بر اهداف تفصيلي برگزاري جشنواره و مقررات جشنواره به محورهاي مورد نظر جشنواره اشاره شده است.

صنايع سبك و سنگين، صنايع نفت، گاز و پتروشيمي، انرژي‌هاي تجديدپذير (انرژي‌هاي نو)، فناوري‌هاي نوين ، طرح‌هاي عمراني (صنايع راه و ساختمان و سدسازي و ...)، خدمات فني و مهندسي، صنايع کشاورزي، صنعت و محيط زيست، صنعت و فرهنگ، صنعت سينما و جهاد اقتصادي محورهاي موردنظر جشنواره اعلام شده‌اند.

همچنين دومين جشنواره سراسري فيلم هاي صنعتي(جهش)، با تأکيد بر محورهاي تعيين شده، در دو بخش مسابقه و جنبي برگزارمي‌شود.

بخش مسابقه (اصلي) شامل مستندهاي بلند صنعتي، مستندهاي کوتاه صنعتي،‌ مستند داستاني (با موضوع صنعت)، آنونس (تيزرهاي تبليغاتي صنعتي)، نماهنگ (کليپ هاي صنعتي)، پويانمايي صنعتي، بخش مسابقه ويژه (توليدي) و بخش جنبي شامل مروري بر فيلم هاي با ارزش سينماي مستند صنعتي جهان، مروري بر آثار پيشگامان «سينما و صنعت» در تاريخ سينماي ايران، برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي و نشست‌هاي تخصصي با موضوع «توليد فيلم‌هاي صنعتي» و نقش آن در توسعه صنعتي كشور، نکوداشت و بزرگداشت پيشکسوتان سينماي صنعتي،‌ تقدير از سازمان ها و مراکز فعال صنعتي در امر توسعه سينما، نمايشگاه تخصصي عکس‌هاي صنعتي و نمايش‌هاي ويژه خواهد بود.

در اين فراخوان همچنين به ميزان جوايز بخش‌هاي مختلف جشنواره اشاره شده و 15دي ماه سال 1390 به عنوان آخرين مهلت ارسال اثر به جشنواره اعلام شده است.

در متن اين فراخوان آمده است:

صاحب امتياز و مجري جشنواره جهاد دانشگاهي صنعتي شريف و برگزارکنندگان آن، جهاد دانشگاهي صنعتي شريف ، وزارت صنايع و معادن، سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو)، سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران( ايميدرو)، سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران و اطاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران هستند.

اين جشنواره با همکاري و حمايت: معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت ارشاد اسلامي، وزارتخانه‌هاي نفت، نيرو، ارتباطات و فناوري اطلاعات، صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي، سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران، حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان شركت در جشنواره براي اطلاع از جزئيات بخش‌هاي مختلف و پركردن فرم شركت مي‌توانند به آدرس سايت جشنواره www.jahesh-festival.ir مراجعه كنند.

شماره‌هاي دبيرخانه:  66067795 66035176 ، تلفنخانه: 66024544 ،  نمابر: 66012497 66035176  و پست ‌الكترونيكياین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پاسخگوي سئوالات علاقه‌مندان به شركت در جشنواره خواهد بود.

دومين جشنواره ملي فيلم‌هاي صنعتي (جهش) در دو زمينه فيلم کوتاه و مستند، 21 الي 26 ارديبهشت ماه 91 برگزار خواهد شد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر