جایزه ام‌تی‌وی برای ویل اسمیت، شارلیز ترون و کریس پرت

 

ویل اسمیت بالاترین جایزه مراسم جوایز فیلم ام‌تی‌وی را از آن خود کرد.

 
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از آسوشیتدپرس، دواین جانسون و کوین هارت مجریان این مراسم بودند که نخستین جایزه آن به شارلیز ترون رسید. او برای بازی در «مد مکس : جاده خشم» برنده جایزه بهترین اجرای بازیگر زن را از آن خود کرد. او پیش از دریافت جایزه گفت : «داستان جاده خشم بخشی از داستان قدرت زنان در راه شکل دادن به سرنوشت خود است.»

 

در این مراسم که شنبه در استودیوی برادران وارنر برگزار شد، اسمیت هنگام دریافت جایزه‌اش از کوئین لطیفه و هال بری گفت : «می‌خواهم به مردم کمک کنم. می‌خواهم روشنایی باشم. می‌خواهم عشق را به تصویر بکشم. می‌خواهم نقش‌های درخوری را بازی کنم.»

 

جایزه یک نسل (the generation) بالاترین جایزه ام‌تی‌وی است و برای یک عمر دستاورد به ستارگان فعال صنعت سینما که با کار خود باعث گشایشی در این صنعت شده‌اند، اهدا می‌شود.

 

در مراسم جوایز فیلم ام‌تی‌وی جایزه نقش‌آفرینی تاثیرگذار به دیزی رایدلی ستاره جوان «جنگ ستارگان : نیرو برمی‌خیزد» رسید. او هنگام دریافت جایزه از این که در فیلمی متعلق به نسل‌های متفاوت نقش‌آفریده است، ابراز خوشحالی کرد.

 

جایزه بهترین نقش‌آفرینی اکشن برای بازی در «دنیای ژوراسیک» به کریس پرت رسید. ایمی پولر نیز برای صداپیشگی شخصیت شادی در انیمیشن «پشت و رو» جایزه بهترین نقش‌آفرینی مجازی را دریافت کرد. در شاخه داستان واقعی جایزه به فیلم «مستقیم از کامپتون» رسید. رایان رینولدز نیز برای بازی در فیلم «ددپول» جایزه بهترین نقش‌آفرینی کمدی را دریافت کرد.جایزه ی بهترین تبهکار سال نیز به تام هاردی برای فیلم «از گور برگشته» رسید و جایزه ی بهترین قهرمان سال نیز به جنیفر لاورنس برای ایفای نقش در فیلم زندگینامه ای «جوی». 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر