والریا برونی تدشی: عدم تعادل ایجاد کارایی می‌کند

 

 

 

 

والریا برونی

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، والریا برونی تدشی به همراه تهیه کننده فیلم سعید بن سعید، دو دستیار نویسنده خود نوئمی اِلووسکی و انجیس دی سیسی و بازیگران فیلم از جمله لوسی گرِل، فیلیپو تیمی، خاویر بیو ویس و مریسا بورینی در کنفرانسی مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

 

والریا برونی تدشی درباره شخصیتهای فیلمش میگوید:

من در زندگی خود آدم زرنگی نیستم به عبارتی کمی دست و پا چلفتی هستم و در واقع شبیه معنای واقعی عدم تعادل هستم. درسی را در مدرسه هنرهای نمایشی لِکو به یاد می‌آورم که معلم از ما خواست که فقط روی یک پا بایستیم. حقیقت این بود که آن عدم تعادل ناشی از ایستادن روی یک پا جنبش زیادی در ما ایجاد کرده بود. عدم تعادل ایجاد کارایی کرده بود.

 

جایگاه بازی در نوشتن:

نوئمی آِلووسکی: والریا زمانی که می‌نویسد بازی هم می‌کند و این باعث می‌شود که شما اتاق را ترک کنید تا او متن خود را کامل کند. شخصیتی که فیلیپو تیمی بازی می‌کند، رابطه فیزیکی با تمام زنانی که در اطرافاو حضور دارند ایجاد می‌کند که این موضوع در متن نبود اما او همه چیز را به نحوی بزرگتر جلوه می‌داد.

فیلیپو تیمی: والریا کارگردان خوش ذوقی است. او شما را وادار می‌کند آنچه را که نمی‌خواهید ببینید، حتما ببینید و با آن روبرو شوید.

 

لوسی گرِل درباره ماهیت شرح حال گونه فیلم توضیح میدهد:

وقتی شما متنی را می‌خوانید، اغلب با خود می‌گویید: این شخصیت من هستم. اما درباره والریا این موضوع خلاف این مطلب استبا خود گفتم نه اصلا این شخصیت من نیستم. و همه چیز در سطح کاملا متفاوتی اتفاق می‌افتد. وقتی که فیلم le chame an را دیدم والریا را نمی‌شناختم. با خود گفتم که این عالی است. من بازی سرنخ ها را دوست دارم. زندگی واقعی او چگونه است؟ چه چیزی را خلق کرده است؟ برای طولانی مدت فیلم هایی که به اینگونه شرح حال نویسی است توجه من را جلب نمی‌کنندفمن به فیلم هایی احتیاج دارم که به من انگیزه زندگی بدهد نه اینکه از سینما خارج و آنجا را ترک کنم. وقتی فیلمی مصنوعی است استرس می‌گیرم.

 

والریا برونی تدشی درباره هجو و تقلید میگوید:

اگر شما موقعیت های زندگی را در کاغذی بنویسید، تقلید و هجو از شما دور نیست. برای من هدف یک بازیگر کشف مقلد درونی خویش است. همه بازیگران این کار را انجام می‌دهند و این سرگرمی بزرگی است.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر