مسافرآستانه با نمایش «تمام صبح‎های زمین» به رپرتوآر تئاتر مقاومت می‎آید


حسین مسافرآستانه که این روزها خبر استعفایش از ریاست مرکزهنرهای نمایشی موضوع محوری حوزه تئاتر و رسانه ها شده همزمان با هفته دفاع مقدس در رپرتوآر تئاتر مقاومت شرکت می کند.

به گزارش آکادمی هنر، انقلاب و دفاع مقدس حسین مسافرآستانه با نمایش " تمام صبح های زمین" در این رپرتوآر حضور می آید.

برپایه این خبر، رپرتوآر تئاتر مقاومت از 31 شهریور همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس آغاز می شود.

حسین مسافر آستانه کارگردان نمایش "تمام صبح های زمین" در گفتگویی گفت: نمایش "تمام صبح های زمین" به بهانه وقایع صهیونیست ها در غزه ساخته و پرداخته شده و به نوعی واکنش هنرمندان تئاتر نسبت به فجایع اتفاق افتاده در غزه بوده است.
وی افزود: "تمام صبح های زمین"بر اساس مطالعات عمیق نسبت به آنچه صهیونیست ها انجام داده اند و بازتاب دهنده وقایع خاص در برهه های خاص از تاریخ پیدایش صهیونیست ها است. این نمایش به صورت ترکیبی از همه عناصر تئاتر است. از گفتگوهای نمایشی و حرکت به عنوان عنصری تأثیرگذار در انتقال مفاهیم بهره گرفته ایم. موسیقی، ویدئو آرت و ترکیب های مختلف نور و صدا عناصری هستند که این نمایش را به صورت نمایش ترکیبی ساخته و پرداخته کرده اند.
شایان ذکر است سيزدهمين جشنواره سراسري تئاتر مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس در قالب بخشهاي مسابقه صحنه اي، بين الملل، مسابقه آثار عروسكي و كودك و نوجوان، ويژه، خياباني، تلويزيوني و توليد نمايشنامه و نمايشنامه خواني به همت بنیاد فرهنگی روایت و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 28 آبان تا 3 آذر همزمان با هفته بسیج برگزار می شود.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر