استیون اسپیلبرگ قرارداد اقتباس "اسب جنگی" را امضا کرد

 فیلم اسب جنگی war horse

استیون اسپیلبرگ که در سه سال اخیر بیشتر در مقام تهیه کننده ظاهر شده است. در سال بعد دو فیلم را در مقام کارگردان خواهد داشت. او که فیلمبرداری ماجراهای تن تن: راز تکشاخ The Adventures of Tintinرا شروع کرده است، این بار خبر از ساخت فیلمی با نام اسب جنگی War Horse می دهد. اسب جنگی اقتباسی از رمان مایکل پرپرگو با حال و هوای جنگ جهانی اول است.
 

  این رمان به دوستی میان یک پسر جوان به نام آلبرت و اسبش با نام جوئی در پس زمینه جنگ جهانی اول می پردازد. همه چیز برای آلبرت از زمانی به هم می ریزد که جوئی را برای سواره نظام به فروش می گذارند و آن را به فرانسه می فرستند. به دنبال این عمل آلبرت دست به اعمال عجیبی می زند ...

 

ماجراهای تینتین که اسپیلبرگ هماکنون در حال ساخت آن می باشد بر اساس سری کامیک استریپهای قدیمی هنرمند بلژیکی جورج ریمی (1983-1907) است. نام هنری این هنرمند «هرجی» می باشد. او در 10 ژانویه 1929 اولین سری از داستانهای ماجراهای تن تن را منتشر کرد و جزء داستانهای محبوب آن دوره لقب گرفت. در فیلم ماجراهای تینتین: راز تکشاخ بازیگرانی چون دنیل کرگ، کری الویس، سیمون پگ، اندی سرکیس و جیمی بل در نقش تینتین ایفای نقش می کنند. ادگار رایت و استیون مفت فیلمنامه نویسان و جان ویلیامز همراه همیشگی اسپیلبرگ آهنگساز این فیلم می باشند. ماجراهای تینتین در 23 دسامبر 2011 اکران خواهد شد.

 

دریم ورکس، کمپانی شخصی اسپیلبرگ تهیه این درام جنگی را بر عهده دارد و اکران آن را دهم آگست 2011 اعلام کرده است. این طور که به نظر می رسد اسپیلبرگ پروژه دیگرش که ساخت فیلمی در مورد زندگی آبراهام لینکن بوده است را زمین گذاشته است یا اینکه ساخت آن فیلم شایعهای بیش نبوده است.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر