- توضیحات
- دسته: تحلیل سینمای آمریکا
- منتشر شده در دوشنبه, 15 خرداد 1391 01:46
- نوشته شده توسط میلاد روشنی پایان
- بازدید: 14748
واکنش عمومی اولیه در مقابل جان کرامر، مشهور به قاتل اره آهنبری در فیلم اره، به ظاهر میتواند همان واکنش همیشگی در برابرِ فیگورِ هیولا به مثابهی عامل موقتی اختلال باشد. اختلالی که نتیجهی فوری آن، به شکلی قابل انتظار منجر به شکلگیری سه جایگاه سنتی هیولا، قربانی و ناجی خواهد شد. این نظم جدیدی است که از دل بینظمی ناشی از حضور هیولا، بازتولید میشود. عمده فعالیت تماشاگران در این نظم جدید،