اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آسمان عاشقانه - جانگ جین

 

فیلم «آسمان عشاق» از جمله فیلم‌هایی است که امسال در بخش سینمای آسیای جشنواره به نمایش درمی‌آید.

آسمان عاشقانه

به گزارش آکادمی هنر، «آسمان عشاق» با موضوع عشق و از دست دادن عزیزان فیلمی متفاوت به کارگردان جانگ جین است که سه داستان را همزمان روایت می کند.

جانگ جین، کارگردان «آسمان عشاق» متولد 1971 در کره جنوبی است و تاکنون فیلمنامه 16 اثر سینمایی را نوشته است. «آسمان عشاق» یازدهمین فیلم او درمقام کارگردان است. «دشمن ملت 3»، «صبح بخیر رئیس جمهور»، «قتل، برداشت اول» و «بدون شرح» از مهمترین فیلم های جین به شمار می‌روند که فیلمنامه‌هایش ترکیبی از اکشن و درام هستند.

«آسمان عشق» داستان سه نفر است که در یک بیمارستان به هم می‌رسند. یک وکیل که در عزای مرگ همسرش است. یک راننده تاکسی که از پدر مبتلا به آلزایمر خود مراقبت می‌کند و دختری که مادرش نیاز به پیوند مغز استخوان دارد.

عوامل فیلم «آسمان عشاق» عبارتند از کارگردان: جانگ جین، فیلمنامه نویس: جانگ جین. بازیگران: کیم سو-رو، کیم دونگ-ووک، کیم جی-وون و... این فیلم محصول سال 2011  کشور کره جنوبی است و  مدت زمان آن 118 دقیقه است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما