اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اهدای یکصدهزار بسته فرهنگی در جشنواره سی‌ام توسط موسسه رسانه‌های تصویری

 

امسال موسسه رسانه‌های تصویری به مناسبت سی‌امین سال جشنواره بین‌المللی فیلم فجر یکصدهزار بسته فرهنگی را در تهران و شهرستان‌ها به مخاطبان سینما اهدا خواهد کرد.

به گزارش آکادمی هنر، «محمدرضا عباسیان» مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری در گفت‌وگو با روابط عمومی  جشنواره فیلم فجر با اعلام این خبر عنوان کرد: این یکصد هزار بسته فرهنگی هر یک حاوی پنج فیلم منتخب از عناوین مختلف خواهد بود که برای پاسداشت سی‌سالگی مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور و در سالگرد بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان هدیه این موسسه به دست مخاطبان و علاقه‌مندان سینما در تهران و شهرستان‌های برگزار کننده جشنواره خواهد رسید.

وی اظهار داشت: توزیع این بسته‌های فرهنگی هم‌زمان با شروع جشنواره سی‌ام آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، این فیلم‌های سینمایی و ویدئویی که از بین آثار دهه‌های اخیر سینمای ایران گلچین شده است، در قالب دی وی دی و وی سی دی در بسته بندی مناسب و در یک کیف قابل حمل به دست مخاطبان سینما خواهد رسید.

سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از 12 بهمن ماه در تهران و از 17 بهمن در استان‌ها آغاز خواهد شد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما