اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

فراخوان طراحی نشان و تندیس «روز جهانی صنایع دستی»


دیر بازی است که آثار بدیع حاصل از همنشینی شگفت انگیز دست، احساس و اندیشه بر تارک هنر این سرزمین می درخشد. به منظور پاس داشت این میراث گرانقدر، همه ساله در 20 خردادماه مطابق با 10ژوئن جشن روز جهانی صنایع دستی برگزار می گردد. معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نظر دارد نسبت به طراحی آرم و تندیس ویژه این مراسم اقدام نماید. بدین منظور از کلیه هنرمندان طراح، اساتید، دانشجویان و علاقه مندان دعوت می گردد با هنر فاخر خود نشان و تندیس ویژه این جشن جهانی را ماندگار نمایند.  شرایط ویژه آثار: - ذکر روز جهانی صنایع دستی در طراحی آرم ضرورت دارد.- آرم باید قابلیت ارائه به صورت سیاه و سفید را نیز دارا باشد. - هر فرد حداکثر مجاز به ارسال 3 طرح می باشد ( 3طرح آرم و 3 طرح تندیس ) - طراحی تندیس می بایست بصورت سه بعدی( 3D) ارائه گردد. - طرح تندیس تندیس گویای جنسیت آن( مواد و متریال بکار گرفته شده) باشد .- طرح تندیس در ابعاد حقیقی با ذکر ابعاد ارائه گردد.

نکات ویژه مورد تاکید هیات داوران: توجه به عناصر خلاقیت، حفظ هویت ایرانی اسلامی، زیبایی و ظرافت و منحصر به فرد بودن طرح، به طوریکه مورد توجه قرار گرفته در اذهان باقی بماند.

نحوه ارسال آثار: شرکت کنندگان باید آثار خود را به صورت سیاه و سفید و رنگی با فرمت JPG و با وضوح 300dpiبصورت CD ارسال نمایند.

مشخصات ارسال کننده شامل: نام، نام خانوادگی، نشانی پستی، تلفن و نشانی پست الکترونیکی ضمیمه هر یک از آثار ارسالی گردد. معاونت صنایع دستی مالک معنوی اثر برگزیده بوده، حق استفاده انحصاری از آن را خواهد داشت. جوایز: به اثر برگزیده در هر بخش لوح تقدیر و هدایای ارزنده ای تعلق می گیرد. جهت تقدیر از دو اثر دیگر از هر بخش لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود در نظر گرفته شده است. مهلت ارسال آثار: 15 اردیبهشت 1390

زمان اعلام نتایج از سوی معاونت: 20 اردیبهشت 1390

نشانی معاونت: اصفهان، خیابان 22 بهمن، مجموعه اداری امیر کبیر، ساختمان معاونت صنایع دستی، طبقه دوم، دفتر توسعه و ترویج

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما