اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

گزارش نشست مطبوعاتی «ما به صحبت در مورد کوین نیاز داریم»


ما به صحبت در مورد کوین نیاز داریم We Needs To Talk About Kevin اولین فیلم بخش رقابتی شصت و چهارمین جشنواره فیلم کن بود که در 12 می –ساعاتی پیش- نشست مطبوعاتی آن برگزار شد. در این نشست لین رمزی کارگردان اسکاتلندی فیلم، تیلدا سوئینتون،  ازرا میلر و حان سی ریلی بازیگران فیلم حاضر شدند و به گفت‎وگو با خبرنگاران پرداختند.

لین رمزی در نشست مطبوعاتی فیلم We Needs To Talk About Kevin

لین رمزی در ابتدای صحبت‎های خود در مورد تکوین فیلمش توضیح داد: «من معمولا زمانی به طور کامل مجذوب ایده می‎شوم که حس کنم مانند یک ناخدا سوار بر کشتی هستم و به بهترین شکل می‎توانم آن فیلم را بسازم اما در مقابل چنین داستانی حس کردم وقت خیلی خاصی را باید اختصاص بدم. من ابتدا صحنه‎های مختلف فیلم را به صورت بصری در ذهنم می‎سازم و ان‎ها را مرور می‎کنم. این امر از اهمیت خاصی در چلنج با خودم برخوردار است زیرا باید ساختار اثرم را از این تصاویر ذهنی بیرون بکشم.»

 

سپس تیلدا سوئینتون بازیگر نقش اوا در مورد تنهایی این مادر در فیلم توضیح داد: «برای یک مادر گهگاهی چنین حسی به حقیقت می‎پیوندد. مادر شدن شاید به نظر خشن و بد به نظر برسد. این‎که شما هستید که به یک انسان حق تولد در شرایط خاص را بدبد مانند اعمال خشونت وحشتناک به نظر می‎شود. این فیلم در مورد سفر درونی یک مادر و شکست روابط خانوادگیش می‎باشد.»

 

لین رمزی و تیلدا سوئینتون در نشست مطبوعاتی We Needs To Talk About Kevin


ازرا میلر بازیگر نوجوان نقش کوین پس از تیلدا سوئینتون در مورد نقشش در فیلم چنین گفت: «من 18 ساله هستم و از یک چیزی هراس دارم که به نوعی در راه کوین بیفتم. این من را واقعا وحشت زده می‎کند. من حس می‎کنم شیطان می‎تواند در کنار همه ما زندگی کند و در درون خودم به ور عمیقی گشتم تا این شیطانی را بیابم که برای بازی نقش کوین به من کمک کند.»

 

در پایان لین رمزی در مورد خشونت موجود در فیلمش چنین توضیح داد: «من نخواستم قتل عام در فیلمم به نمایش گذارم نه فقط خشونت زیرا نمی‎خواستم فیلم به طور وحشتناکی پر از خشونت شود فقط تصمیم داشتم چشم انداز مادری را نشان دهم که چنین صحنه‎هایی در مقابلش به وجود خواهد آمد و توانایی تجسم آن‎ها را داشته باشد.

 

برای شنیدن مشروح کامل این نشست فایل صوتی زیر را دانلود نمایید.


 

 


درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما