اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

کاپولا: لس آنجلس نقش کلیدی در فرهنگ آمریکا دارد / گزارش + فایل صوتی نشست

 

 

 

 

 

نشست مطبوعاتی دسته دزدان سوفیا کاپولا

نشست مطبوعاتی فیلم دسته دزدان ساخته سوفیا کاپولا فیلم افتتاحیه بخش نوعی نگاه 16 مه (26 اردیبهشت) در سالن مطبوعاتی جشنواره فیلم کن برگزار شد.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، سوفیا کاپولا برای پاسخ گویی به سوالات خبرنگاران درباره فیلم دسته دزدان همراه با بازیگران فیلم از جمله اِما واتسن،کالیر جولین و... در جمع آها حاضر شد.


سوفیا کاپولا درباره افتتاحیه فیلم دسته دزدان در لس آنجلس گفت:
لس‌آنجلس نقش کلیدی در فرهنگ آمریکا ایفا می‌کند. این چیزی است که ما در فیلم می‌بینیم. دنیای آدم‌های مشهور و واقعیت های تلویزیون. این داستانی است که نمی‌تواند جای دیگری اتفاق بیفتد. این نوجوانان درست کنار ستاره ها زندگی می‌کنند.


اما واتسن از هرمیون گرنجر تا دسته دزدان:
برای من عجیب بود. احساس من مانند هری پاتر در گذشته بود. اما هنوز در حال زندگی می‌کنیم.هنوز در ذهن مردم است. من تمام کارهایی را که در سه یا چهار سال پیش انجام دادم را نه سعی می‌کنم انکار کنم و نه فراموش می‌کنم. زندگی‌ام باور نکردنی شده است. من عاشق بازی در نقش‌های شخصیت‌های متفاوت هستم و احساس می‌کنم در این زمینه بسیار خوش شانس هستم.

نظر اِما واتسن درباره زنانی که در صنعت فیلم سازی فعالیت می‌کنند:
زنان زیادی هستند که در نقش اصلی فیلم های گوناگون بازی می‌کنند. زنان جوانی که در عرصه کمدی بسیار فعال و موفق عمل می‌کنند.زنانی که فیلمنامه نویس هستند. از دید من، اینکه در صنعت فیلمسازی زن باشی بسیار خارق العاده است. به عقیده من آنها بسیار عالی عمل می‌کنند. هیچ چیز کامل نیست، در حرفه ما نیز برابری وجود ندارد اما ما به مسیر درست هدایت شدیم.

سوفیا کاپولا از ایجاد تبلیغات درباره دسته دزدان واقعی اجتناب کرد:
من اسامی شخصیت های جوان واقعی این رویداد را در فیلم تغییر دادم تا بیش از این آنها سر زبانها نیفتند. من با یکی دوتا از آنها ملاقات داشتم. اینکه از زبان آنها جزئیات ماجرا را بشنوی برای من شگفت‌انگیز بود. یکی از آن دخترها فقط می‌خواست سگ پریس هیلتون را ببیند همین..اما دیگر چیزی را نمی‌شد درست کرد.

 

 

برای دانلود فایل صوتی نشست روی لینک زیر کلیک کنید

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما