اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جانی تو: امیدوارم که افکار عمومی زیبایی نمادین و عاشقانه خشونت را در فیلم من متوجه شوند.

 

گذشته اصغر فرهادی

نشست مطبوعاتی فیلم کارگاه نابینا در سالن کنفرانس جشنواره کن 21 مه (30 اردیبهشت ماه) برگزار شد.
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، جانی تو به همراه سامی چنگ، اندی لائو و کا فای وای در کنفرانسی مطبوعاتی درباره فیلم کارگاه نابینا در کن حضور یافتند.


جانی تو درباره غذا می‌گوید:
اساساََ من عاشق غذا خوردن هستم و شخصیتهای فیلم هم اینگونه هستند. کسانی که این فیلم را دیده اند از این مسئله آگاهی دارند. در این فیلم صحنه های زیادی از غذا خوردن می‌بینیم. درکل ژانر اکشن و غذا خوردن از خصوصیات من است.


جانی تو درباره خشونت می‌گوید:
البته واقعیت پر از خشونت است. در هر کجای دنیا و هر شهر این مورد به چشم می‌خورد. امیدوارم که افکار عمومی زیبایی نمادین و عاشقانه خشونت را در فیلم من متوجه شوند.


جانی تو درباره هنگ کنگ می‌گوید:
ما فیلم کوتاهی در چین ساختیم. اما با محدودیت های زیادی مواجه شد. در هنگ کنگ راحت تر کار کردیم. شهر و قانون هایش را پشت سر گذاشتیم. در آنجا می‌توانستیم آزادانه افکار خود را بیان کنیم.


اندی لائو درباره همکاری با جان تو می‌گوید:
ما فیلم های زیادی با هم ساختیم. می‌خواستیم اوضاع را کمی عوض کنیم و برای خود چالش های جدیدی ایجاد کنیم. این شد که از عناصر جدیدی در فیلم مثل کمدی استفاده کردیم.


عکس‌العمل مردم در کن:
جان تو: من خوشحال بودم. کن مثل همیشه بود. از آخرین باری که در اینجا حضور داشتم، تغییری نکرده بود.
سامی چنگ: من خیلی هیجان زده‌ام. این افتخاری برای من است که با تیم این پروژه در اینجا حضور دارم. این اولین جشنواره من است و از اینکه می‌بینم فیلمی از هنگ کنگ در اینجا حضور دارد خوشحالم.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما